نکات شیک پوشی کودکان

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

بسیاری از افراد وقتی آلبوم عکس‌های خانوادگی خود را ورق می‌زنند، به دنبال عکس کودکی خود می‌گردند. بعضی از آن‌ها والدینی داشتند که با لباس‌های شیک از آن‌ها عکس گرفته اند. این افراد با افتخار عکس‌های خود را به فرزندشان نشان می‌دهند و از شیک پوشی خودشان تعریف می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید فرزندانتان شیک پوش باشد، به این نکات توجه کنید. کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان در نظر دارند در این مقاله ” نکات شیک پوشی کودکان ” را توضیح دهند. با ما همراه باشید.

.

شیک پوشی برای مهمانی

قبل از هر چیزی باید لباس کودک تان مرتب باشد.

مرتب بودن بیش از هر چیزی می‌تواند کودک شما را جذاب نشان دهد.

بعضی از افراد یرای کودکان لباس هایی می‌خرند که طرح‌های گوناگونی دارد.

بیشتر این طرح‌ها برای افراد بزرگ سال مناسب هستند تا برای یک کودک ده یا دوازده ساله.

از خرید لباس هایی که طرح بزرگسال دارند، خودداری کنید.

.

شیک پوشی برای عکس گرفتن

بسیاری از والدین دوست دارند عکسی از فرزندشان داشته باشند و هر ساله با تیپ‌های جدید از آن‌ها عکس می‌گیرند.

برای شیک پوشی در عکس رعایت کردن چند نکته، کمک کننده است:

  • تمیز و مرتب بودن
  • دوری کردن از آرایش کودک
  • می توان از لباس‌های رسمی و راحتی استفاده کرد.
  • استفاده از لباس‌های رسمی و اسپرت برای پسر کوچولولها که موی شان متناسب با لباس شان درست شده است.
  • پوشاندن پبراهنی بلند که حالتی پفی دارند ( برای دختر کوچولوها )

.

استفاده از اکسسوری

لازم نیست کودکان را با انواع اکسسوری و زیورالات مختلف شبیه بزرگسالان کرد.

برای زیباتر دیده شدن حتما از اکسسوری‌های ساده اما شیک استفاده کنید.

انداختن گردنبندی که اسم کودکان بر روی آن حک شده می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد.

.

 نظافت در شیک پوشی کودکان

یکی از مهمترین اصول در شیک پوشی کودکان، نظافت می‌باشد. به عبارت دیگر نظافت شرط اول زیبا بودن است. این اصل کوچک و بزرگ نداشته و برای همه افراد یکسان می‌باشد. برای آنکه یک استایل عالی برای فرزند خود به وجود آورید، بهتر است ابتدا به نظافت او اهمیت دهید. یاد دادن حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن‌ها و… به کودکان، همگی از مواردی می‌باشد که به نظافت او منجر می‌شود. سعی کنید کودک خود را مقید کنید که به نظافت شخصی خود اهمیت داده و هر روز به آن رسیدگی کند. به کمک این اصل گام مهم و بزرگی در شیک پوشی کودکان خود برداشته‌اید.

.

 استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب برای شیک پوشی کودکان

لباس کودکان خود را با وسواس و دقت بیشتری انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که رنگ لباس بالاتنه با رنگ پوشاک پایین تنه هماهنگی، تناسب و هارمونی مناسبی داشته باشد. سعی کنید از رنگ‌های شاد برای شیک پوشی کودکان استفاده کنید.

رنگ‌های متضاد، مکمل یکدیگر می‌باشند و باعث ایجاد جذابیت در استایل کودک دلبندتان می‌شود. برای مثال می‌توانید از ترکیبات رنگی جالب مانند آبی سیر و خردلی استفاده کنید.

همچنین لباس‌هایی که به عنوان رنگ‌های مجاور در چرخه رنگی گرفته‌اند نیز، می‌توانند آرامش بخش بوده و به شیک پوشی کودکان شما منجر شود.

بعضی از رنگ‌ها برای کودکان طراحی شده اند: مثل صورتی برای دختر خانم‌ها و آبی روشن و یا تیره برای آقا پسرها.

و بعضی از رنگ‌ها سن شان را بیشتر نشان می‌دهد. مثل: بنفش و مشکی.

استفاده کردن از رنگ‌های تیره در کنار رنگ‌های روشن می‌تواند شیک و زیبا دیده شود.

مثلا پوشیدن پیراهن سفید با یک کت و شلوار مشکی ، برای یک مهمانی مناسب ترین گزینه برای آقا پسرها باشد.

.

مدل مو در شیک پوشی

اصل مهم در مدل مو ایجاد سادگی می‌باشد. امروزه مدل مو‌های عجیبی بر سر کودکان می‌بینیم. مانند مدل موی خروسی و این قبیل موارد. این‌ها گزینه مناسبی برای مدل موی کودکان نمی‌باشد. موی کودکان به خودی خود بسیار زیبا می‌باشد و به مدل‌های عجیب و غریب مورد نیاز نیست. سادگی بهترین مدل مو برای پسر بچه‌ها می‌باشد. برای دختران هم موهای کمی بلند و ساده توصیه می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که موی کودکانتان آنقدر ای بلند نباشد، که از رشد آن جلوگیری کند.

.

 جزئیات بیشتر برای شیک پوشی کودکان

  •  لوازم جانبی و اکسسوری هایی مانند کلاه، بند کفش و.. می‌توانند در شیک پوشی کودکان نقش بسیار مهمی داشته باشند. سعی کنید برای کودکان خود از لوازم جانبی جدید استفاده کنید و از تجربه‌های تازه و ناآشنا نترسید. به عبارت دیگر سعی کنید گزینه‌های متفاوت را انتخاب کنید.
  •  هنگامی که به تن کودکان خود لباس‌های طرح دار می‌پوشانید، سعی کنید در کنار آن از لوازم جانبی یکدست استفاده کنید. در این صورت به شیک پوشی کودکان خود کمک می‌کنید. همچنین از این طریق به چشمان بیننده آرامش می‌دهید.
  •  لباس‌های سال‌های گذشته که برای کودکانتان کوچک شده‌اند را به کودکان خود نپوشانید. زیرا اندام کودکان با پوشیدن این لباس‌های قدیمی، نافرم و زشت نشان داده می‌شود. به همین دلیل اعتماد به نفس کودک شما کاهش می‌یابد.

.
منابع:

.https://shop-happyland.com
.https://www.iraniansc.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت