تغذیه مناسب کودک قبل از عکاسی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

تغذیه مناسب کودک قبل از عکاسی باعث میشه کودک شما در روند عکاسی بسیار بسیار شاداب تر و سرحال تر باشه و به بهتر شدن عکس هاش کمک زیادی کنه

مهم ترین نکات در عکاسی تغذیه مناسب کودک قبل از عکاسی و خواب کافی کودک است که باعث بهتر شدن عکسها و کمک به خود کودک در عکاسی است. پس بنابراین قبل از اینکه کودک را برای عکس گرفتن به آتلیه و یا فضای باز ببریم بهتر است اورا در محیطی آرام قرار دهیم تا کودک به خوبی استراحت کند زیرا خستگی کودک مهمترین عامل برای بهانه گیری و کلافه بودن کودک است.

·

نکات مهم برای تغذیه مناسب:

تغذیه مناسب کودک قبل از عکاسی نکته ای بسیار مهم است بهتر است بعد از استراحت به کودک غذا بدهیم.
آنچه مسلم است مصرف موادی چون چیپس و پفک و سایر تنقلات کم ارزش نمی تواند نیازهای کودک را تأمین کند.غذایی را پیشنهاد میکنیم و از این پیشنهاد یک هدف داریم تا از احساس گرسنگی کودک در طول فعالیت جلوگیری کنیم.

.

پیشنهادی برای شما :

◉ یک غذای سالم و سبک که کودک اورا دوست دارد و برای خوردن آن بهانه جویی نمیکند را انتخاب کنید و آن را به کودک بدهید تا کودک از خوردن آن لذت ببرد .به این ترتیب زمینه‌ی شاد بودن کودک را قبل از شروع فعالیت فراهم کنید.

◉ از دادن مایعات زیاد به کودک پرهیز کنید. زیرا دادن مایعات بیش از حد و خوردن آب میوه‌ی فراوان همانند هندوانه باعث تکرر ادرار کودک میشود و کودک را دچار اضطراب میکند.

◉ مقداری خوراکی و یا میوه‌ی مورد علاقه‌ی کودک را همراه داشته باشید تا در صورت طولانی شدن عکاسی کردن از کودک آن را در اختیار کودک قرار دهید تا کودک انرژی از دست رفته خود را دوباره تأمین کند تا بتواند ژست‌های کودکانه مناسبی بگیرد.

.
منابع :
.https://akstooaks.com

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت