رفتار با همسر و زندگی زناشویی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

⇠ نسبت به همسر خود دیدگاه مثبت داشته باشید و بکوشید همیشه در مرحله اول کار‌های خوب او را ببیند و مورد تحسین قرار دهید، زیرا تشویق و تحسین یک کار خوب، باعث تثبیت و تکرار آن خواهد شد.

⇠ برای شیرین شدن زندگی مشترک بایدازچه چیز‌هایی پرهیزکرد؟ نسبت به همسر خود دیدگاه مثبت داشته باشید و بکوشید همیشه در مرحله اول کارهای خوب او را ببیند و مورد تحسین قرار دهید، زیرا تشویق و تحسین یک کار خوب، باعث تثبیت و تکرار آن خواهد شد.
رعایت نکات زیر ضروری است:

.

1- از خواب صبحگاهى بپرهيزيد و تلاش و كوشش خود را در جهت نظم و انضباط منزل و پوشش مرد بكار بنديد تا زندگى شما شيرين تر شود.

.

2- از تلخ روئى بپرهيزيد و با لبخند محبت آميز زندگى را شروع كنيد، يك لبخند و تبسم خيلى كم مايه است وليكن سرمايه بزرگى بنام خوش خلقى شوهر و شادابى زندگى را با آن مى توانيد خريدارى نمائيد.

.

3- از چشم و هم چشمى و تقاضاى غير مقدور از همسر بپرهيزيد تا شوهر شما نزد شما و اهل خانه محبوب شده و خجالت زده و افسرده نگردد.

.

4- از حسادت و رشك بپرهيزيد تا به زندگى خود قانع و از همسر و فرزندان خود لذت ببريد. حسود جز رنج آفرينى براى خود كارى نمى كند.

.

5- ساده زيستى و سالم زيستى را شعور و شعار واقعى خود قرار داده و از تجمل گرائى بپرهيزيد تا زحمت زندگى را كمتر و زندگى را شيرين تر كرده باشيد.

.

6- از بدبينى به شوهر و ديگران بپرهيزيد تا شوهر نزد شما عزيزترين و محبوب ترين افراد باشد و در مقابل، او بتواند به شما اعتماد و اطمينان نمايد.

.

7- از نق زدن، بهانه جوئى بپرهيزيد تا تمكين، آرامش و شادابى را به زندگى زناشوئى دعوت كرده و از طرف ديگر همسر شما در وظايف خويش ‍ موفق تر بوده و در نتيجه بيشتر خود را مديون شما ببيند.

.

8- از گفتگو پيرامون موضوعاتى كه به نحوى ارزشهاى همسر را تضعيف يا ناديده مى گيرد پرهيز نمائيد تا محيط گفتگو و همنشينى شما آرام و بدون جدل باشد.
.
منابع:
.https://www.hidoctor.ir

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت