برنامه‌ ریزی ماه عسل

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

⇠ به آب و هوای شهر مورد نظر توجه کنید.

⇠ مکان‌های دیدنی و گردشگری مقصد را رصد کنید و با شناخت کامل وارد آن مکان شوید.

⇠ درباره‌ی سوغاتی‌های شهر مورد نظر تحقیق کنید. چون انتخاب سوغاتی مناسب می‌تواند یک سورپرایز ویژه برای شریک زندگی‌تان باشد.

⇠ مراکز خرید یک جاذبه‌ی مهم و ویژه برای خانم هاست.

⇠ شناسایی بهترین مراکز خرید را حتما در لیست خود بگنجانید تا به عنوان یک مرد ایده‌آل جلوه کنید!

⇠ برای بسیاری از زوج‌ها ماه عسل اولین سفر مشترک به حساب می‌آید. از این رو برای ساختن یک فضای رمانتیک و به یاد ماندنی فرصت مغتنمی است. بسیاری از افراد در طول سفر ماه عسل به شناخت کامل‌تری از طرف مقابل دست پیدا می‌کنند، عادت‌های روزمره‌ی او را می‌شناسند و تا حدودی با خلق و خوی عادی و دور از تعارفات اولیه‌ی او آشنا می‌شوند. بنابراین باید سعی کنید در طول سفر در نگاه نخست یک هم سفر خوب برای همسرتان باشید تا او از بودن در کنار شما احساس آرامش و امنیت کند و در قدم دوم ویژگی‌های مثبت خود را بروز دهید تا او از انتخاب شما به عنوان شریک زندگی، احساس رضایت کند.

⇠ در هر سن و سال و در هر شرایطی که ازدواج کرده باشید داشتن لحظه‌های خاص و دو نفره می‌تواند مهر و محبت شما را افزایش دهد. تا می‌توانید در این سفر چند روزه نقش یک زوج رمانتیک و عاشق پیشه را برای شریک زندگی‌تان ایفا کنید. ساختن لحظه‌های عاشقانه حتی اگر خیلی انسان احساساتی نیستید می‌تواند این سفر را برای شما خاطره انگیز کند تا در سال‌های بعدی با یادآوری آن لبخندی گوشه‌ی لب‌هایتان بنشیند.

⇠ اگر قادر به برنامه‌ریزی سفر نیستید می‌توانید از پکیج‌های دفاتر خدمات مسافرتی استفاده کنید. از مزایای استفاده از پکیج‌های آماده می‌توان به کاهش هزینه سفر و اتلاف زمان سفر و استفاده بیشتر از نقاط دیدنی مقصد اشاره کرد.

⇠ در زمان سفر سعی کنید خونسردی و مدیریت را درمقابل مشکلات سرلوحه قرار دهید.

⇠ در خرید و هزینه کردن مطابق با دارایی و برنامه‌ریزی عمل کنید.

⇠ وجه نقد و کارت اعتباری را در دو قسمت تعبیه کنید که در صورت مفقود شدن قسمتی از آن به مشکل برنخورید.

⇠ کمک‌های اولیه مهم به همراه داشته باشید.
.
منابع:
.http://roobantashrifat.ir

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت