بازی و مسابقه مهمانان

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

⇠ بازی‌ها و مسابقه در جشن‌ها بسیار لذت بخش است. قرار نیست اگر اهل رقص نیستیم در جشن‌ها و عروسی‌ها ساکت و خاموش گوشه‌ای بنشینیم و فقط نظاره‌گر این و آن باشیم. یکی از بازیهایی که می‌توان در جشن‌های عروسی ترتیب داد بازی توپ و کاسه است.

⇠ این بازی ترجیحاً بین دو یا چند نفر و به مدت 30 ثانیه انجام می‌شود. هر یک از دو یا چند بازیکن، کنار هم روی صندلی می‌نشینند و چشمانشان با چشم‌بند بسته می‌شود. آن‌ها کاسه یا ظرفی بزرگ پر از گلوله‌های پنبه‌ای یا شیی مشابهِ آن را روی زانوان خود قرار داده و ظرف دیگر را با دست، بالای سرشان نگه می‌دارند. طی مدت 30 ثانیه هر کس موفق شود توپهای پنبه‌ایِ بیش‌تری را از ظرفِ قرار گرفته بر روی زانوانش برداشته و به داخل ظرف بالای سرش پرتاب کند برنده است! بازیکنان نباید دستشان را از سینه‌اشان بالاتر بیاورند.

⇠ دقت به قیافه‌ی افراد مختلف در هنگام این بازی و نشانه‌گیری ذهنی آن‌ها و تاثیر این نشانه‌گیری ذهنی بر حالات قیافه‌اشان و به خطا رفتن‌ توپ‌ها و عکس‌العمل آن‌ها و حرف‌ها و خنده‌های مهمانان دیگر، شما را متوجه خواهد کرد که پول چندین فیلم کمدی را صرفه‌جویی کرده‌اید و خاطره ای خوش در ذهن مهمانان باقی می‌ماند. این بازی برای جشن‌های عروسی کوچکتر و خانوادگی مناسب تر است.

.
منابع:
.http://www.talarkadeh.com
.https://www.shadito.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت