ریش داماد

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

بدون شک، ریش جذابیت خاصی برای آقایان به‌همراه دارد. بنابه قیافه و حالت صورت اشخاص مختلف ممکن است ته‌ریش، ریش معمولی و یا حتی ریش بلند را انتخاب و چهره جذابی داشته باشند. این نکته را نیز نباید فراموش‌ کرد که حالت ریش در افراد یکسان نیست و پرپشت یا کم‌پشت بودن آن نیز در بهتر دیده‌شدن نقش مهمی دارد. حتی ممکن است ریش اصلا مناسب چهره فرد نباشد.

با این وجود، برخی‌ از افراد رابطه چندان خوبی با ریش ندارند و ترجیح می‌دهند تا صورت‌شان را کاملا اصلاح نمایند. مسائل مختلفی در این تصمیم دارند. موقعیت شغلی و درسی، فرهنگ خانواده، علاقه فردی و غیره دلایلی هستند که این افراد مطرح می‌کنند. حتی برخی‌از این افراد معتقدند ریش آن‌ها را پیرتر نشان می‌دهد و دوست دارند جوان‌تر دیده شوند.

.

• اصلاح صورت

⇠ کلاسیک‌ترین و تمیزترین حالت صورت برای داماد که بسیار نیز پرطرفدار است. بسیاری معتقدند صورت اصلاح شده، همیشه بهترین انتخاب برای داماد محسوب می‌شود.

⇠ حتی اگر سال‌ها بعد به تصاویر و عکس‌های مراسم عروسی نیز نگاه کنید، هم‌چنان جذابیت خاصی برای‌تان خواهد داشت. ماشین‌های اصلاح با تکنولوژی 40 هزار میکرو ویبره بردقیقه، ماشین‌هایی هستند که حتی ریزترین موهای صورت را نیز برمی‌دارند و آسیبی به پوست نمی‌رسانند. اصلاح با این ماشین‌ها این مزیت را دارد که حداقل یک روز خبری‌از ریش برصورت‌تان نخواهد بود.

.

• ته ریش داماد

⇠ یک نکته مهم درخصوص آقایانی که با ته‌ریش در مراسم حاضر می‌شوند وجودارد. آن‌ها بسیار جذاب هستند. با این‌که صورت اصلاح‌شده، تمیزتر است، اما ته‌ریش جذاب است و ظاهری بسیار مردانه به آقا داماد خواهد داد.

⇠ نکته بسیار مهم، انتخاب ماشین اصلاح مناسب برای اصلاح ریش است. ماشین‌های اصلاح معمولا شانه‌هایی در 12 اندازه مختلف دارند که اندازه ریش با آن‌ها تنظیم می‌شود. ببینید که کدام اندازه برای ریش‌های شما مناسب است و با حالت ریش شما، تطابق دارد.

⇠ اگر قصد دارید در روز عروسی ته‌ریش داشته باشید، ببینید چند روز بعداز اصلاح اندازه دلخواه‌تان را مشاهده می‌کنید.
.

منابع:
.https://rosily.ir
.https://luxaroos.com
.http://www.talarnet.com
.http://namnak.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت