راهنمای کفش داماد

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

⇠ انتخاب کفش داماد یکی از ویژگی‌های راز زیبایی داماد در شب عروسی است. در واقع انتخاب درست مدل کفش داماد میتواند از سایر مهمانان او را جذاب تر کند. اما متاسفانه بسیاری از دامادها بدون در نظر گرفتن نکات انتخاب کفش داماد ، جلوه نه چندان زیبایی ایجاد می‌کند.

⇠ البته همه مواردی که در این مقاله ذکر می‌شود مربوط به زیبایی داماد نمی شود بلکه راحتی داماد در شب عروسی نیز بسیار اهمیت دارد که با انتخاب نادرست کفش داماد باعث آسیب زدن به پاهای خودتان خواهید شد.

⇠ اولویت انتخاب کفش دامادی را بر اساس راحتی بگذارید. یعنی مهمتر از زیبایی کفش راحتی آن است. کفشی زیبا اما تنگ را تصور کنید که قرار است ساعت‌ها در پایتان باشد و با آن راه بروید. حتی فکر کردن به آن لذت شب عروسی را از شما خواهد گرفت.

⇠ دومین مورد نیز باز هم زیبایی کفش نیست ! بلکه رنگ کفش است. اینبار کفشی شیک اما با رنگی کاملا متفاوت با کت و شلوار خود را تصور کنید ! قطعا باعث بر هم زدن ست کت و شلوار شما خواهد شد. بنابراین مورد بعدی که باید در انتخاب کفش به آن دقت کنید ، ست بودن رنگ کفش با کت و شلوار داماد است.

.

• انتخاب رنگ کفش

⇠ پیشنهاد سایت عروسی ساز استفاده از کفش داماد به رنگ‌های مشکی و قهوه ای است. دو رنگی که با اکثر کت و شلوارها ست می‌شود اما اگر از آن دسته از دامادها هستید که میخواهید متفاوت با سایر مهمانان باشید انتخاب رنگ هایی مانند آبی ، طوسی و کرم به شما پیشنهاد می‌شود. البته انتخاب این رنگ‌ها کاملا بستگی به رنگ کت و شلوارتان دارد. برای مثال اگر کت و شلوار طوسی انتخاب کرده اید ، رنگ کفش آبی میتواند ست زیبایی را ایجاد کند. یا اگر رنگ کت و شلوار شیری است، رنگ کفش قهوه ای میتواند انتخاب مناسبی باشد.

⇠ در نظر گرفتن قد داماد در انتخاب کت و شلوار داماد ، کفش داماد و حتی مدل موی داماد تاثیرگذار است. برای مثال انتخاب کفش نوک تیز به هیچ عنوان برای داماد با قد بلند پیشنهاد نمی شود. این دسته از افراد باید به دنبال کفش‌های پنجه گرد باشند.

.

• کفش بند دار

⇠ اگر جزء دامادهایی هستید که خاص بودن را دوست دارید، انتخاب کفش‌های بند دار کاملا مناسب شما است. البته بندهای این نوع کفش‌ها به آکسفورد معروف هستند با سایر کفش‌های بندی متفاوت است و خیلی راحت و شیک بسته می‌شود. البته انتخاب کفش بندار برای شب عروسی کمی در انتخاب رنگ شما را محدود خواهد کرد. زیرا این نوع کفش‌ها معمولا در رنگ‌های کاملا رسمی تولید می‌شوند.
.
منابع:
.http://namnak.com
.https://valimeh.com
.https://www.aroosisaz.com
.https://arooscity.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت