انتخاب خدمات تشریفات عروسی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

امروزه مؤسسات فراوانی وجود دارند که وظیفه برگزاری مراسم‌هایی مانند عروسی، تولد، همایش‌ها و سمینارها و …را بر عهده گرفته و تمامی خدمات مربوط به آن را انجام می‌دهند. این خدمات شامل تالار و باغ عروسی، سالن‌های مجلل و بزرگ، پذیرایی، گل آرایی و تمامی تزئینات مربوط به فضا و میزها، عکاس و فیلمبردار، آرایشگاه، لباس عروس، ماشین عروس و … می‌باشد. حال با توجه به تعداد زیاد این مؤسسات تشریفات مجالس و تبلیغ‌هایی که برای ارائه خدمات خود دارند انتخاب موسسه تشریفات مجالس مناسب با اندکی مشکل روبرو می‌شود. در ادامه مطالب سعی داریم نکاتی را که برای انتخاب یک تشریفات مجالس مناسب باید در نظر داشته باشیم را برایتان شرح دهیم.

.

● برای انتخاب تشریفات مجالس به چه نکاتی باید توجه داشت

⇠ برای برگزاری مراسم خود تشریفات مجالسی را انتخاب کنید که مجوزهای لازم را برای این کار داشته باشد. این مجوزها شامل جواز فعالیت، شماره ثبت و…می‌باشد. با مشاهده این مجوزها شما این اطمینان خاطر را خواهید یافت که موسسه انتخابی شما فعالیت خود را به صورت قانونی انجام داده و از موسسه‌ای قانونی و واقعی می‌باشد.

⇠ حتماً در مورد موسسه تشریفات مجالسی که می‌خواهید برگزاری مراسم خود را به آن‌ها بسپارید تحقیقات لازم را از طریق شبکه‌های مجازی و یا افرادی که مراسمشان توسط این موسسه برگزار شده است انجام دهید تا با خیالی آسوده برگزاری مراسم خود را به آن‌ها بسپارید.

⇠ سعی کنید تشریفات مجالس انتخابی شما تمامی خدماتی را که ارائه می‌دهند با بالاترین کیفیت باشد و کیفیت و رضایت مشتری حرف اول را در آن موسسه داشته باشد.

.

● اهمیت پذیرایی در تشریفات مجالس

⇠ مهم‌ترین نکته‌ای که در برگزاری هر گونه مراسمی از اهمیت بالایی برخوردار است پذیرایی و خدمات مربوط به آن در مراسم می‌باشد.

⇠ سعی کنید موسسه تشریفات مجالسی را که انتخاب کرده اید دارای تنوع منوی پذیرایی باشد تا شما با دستی باز موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و در کنار تنوع به کیفیت نیز اهمیت داده و از تشریفات مجالس خود بخواهید تمامی موارد پذیرایی مراسم شما را از بهترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت تهیه کنند. و نکته دیگری که نباید در انتخاب تشریفات مجالس از آن غافل بود سرویس دهی پرسنل در زمان پذیرایی می‌باشد که باید به گونه‌ای باشد که میزها را در صورت لزوم به سرعت شارژ کرده و مرتب نسبت به تمیز کردن میزها و جمع آوری ظروف کثیف و استفاده شده اقدام کنند.

.

● توجه به تزیینات در تشریفات مجالس

⇠ در زمان ورود به مراسم اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند تزیینات و دیزاین آن مکان می‌باشد. به خصوص در مراسم‌هایی مانند تولد و عروسی. پس سعی کنید تشریفات مجالسی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید که کارکنان و پرسنلش دارای خلاقیت بوده و دیزاین و تزئینات مربوط به مراسم شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این تزیینات می‌تواند شامل گل آرایی، شمع آرایی، بادکنک آرایی و تزیین میزها با این وسایل باشد.

⇠ فضای سالن و باغ عروسی شما نیز باید به بهترین شکل ممکن طراحی و تزیین شود تا تصویر و نمایی زیبا برای فیلم برداری و عکاسی داشته باشد. باید سعی شود تمامی این تزیینات با یکدیگر همخوانی داشته باشد و از نظر رنگ نیز یک یا چند رنگ خاص را برای این کار در نظر بگیرید.

.

● خدمات جانبی تشریفات مجالس

⇠ موسسه تشریفات مجالس معمولاً خدمات جانبی را در کنار وظایف اصلی خود به مشتریان ارائه می‌دهند. این خدمات شامل موارد زیر می‌باشد.

⇠ معرفی موزیک و دیجی با توجه به نوع مراسم و بودجه در نظر گرفته شده شما.

⇠ انتخاب فروشگاه مناسب برای چاپ و تهیه کارت دعوت

⇠ معرفی بهترین شیرینی فروشیها و در عین حال مناسب‌ترین از لحاظ قیمت.

⇠ انتخاب و معرفی عکاس و فیلمبردار با توجه به بودجه‌ای که شما برای این کار در نظر گرفته‌اید.

⇠ معرفی مزون و آرایشگاه خوب برای مراسم عروسی و تولد.

⇠ تهیه سفره عقد و هماهنگی با عاقد

⇠ کمک در انتخاب ماشین عروس و گل آرایی آن و همچنین دسته گل عروس

.

● تشریفات عروسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

⇠ شما برای برگزاری مراسم عروسی خود ماه‌ها زمان می‌گذارید و تلاش زیادی می‌کنید تا در روز عروسی، همه چیز همان طوری که دوست دارید پیش برود. اما مهمان‌های شما تنها همان یک روز را می‌بینند و مهمترین چیزی که باعث می‌شود مراسم عروسی شما شیک و مجلل باشد، انتخاب یک تشریفات عروسی خوب است.

⇠ در اینجا ویژگی‌های یک تشریفات عروسی خوب را برایتان می‌نویسیم تا تمام نکاتی که ممکن است از دیدتان پنهان بماند را به شما یادآوری کنیم.

.

● تشریفات عروسی خوب، به تزیینات تالار توجه زیادی دارد

⇠ اگر می‌خواهید مراسم عروسی شما شیک و مجلل باشد و مهمان هایتان فردای عروسی در مورد با شکوه بودن جشنتان صحبت کنند، باید به تزیین و دکوراسیون تالار یا باغ عروسی خود توجه ویژه ای داشته باشید.

⇠ در بیشتر مراسم‌های عروسی، تنها مقداری گل برای جایگاه عروس و داماد استفاده می‌شود، اما اگر می‌خواهید مراسم شما از سایر جشن‌ها با شکوه تر باشد، مقالات ما در مورد گل آرایی مراسم عروسی را بخوانید و از تشریفات عروسی خود بخواهید تا علاوه بر گل آرایی جایگاه عروس و داماد از شمع، بادکنک، و تزیینات دیگر هم برای دکوراسیون تالار استفاده کند.

.

● گل ارایی جایگاه عروس داماد

⇠ یک موسسه تشریفات عروسی خوب، توجه زیادی ورودی باغ و تالار می‌کند. زیرا این قسمت اولین چیزی است که مهمان هایتان از مرسم شما می‌بینند و به راحتی می‌توانید آنها را تحت تاثیر قرار دهید. در صورتی تالار انتخابی شما پارکینگ اختصاصی دارد ولی از فضای ورودی فاصله دارد، یک نفر باید به مهمان‌ها خوش آمد بگوید و ماشین آنها را به سمت پارکینگ هدایت کند.

⇠ گل آرایی ورودی تالار هم تاثیر زیادی در چشمگیر کردن مراسم شما دارد. از تشریفات عروسی خود بخواهید تا طاقی از گل یا بادکنک آماده کند و مهمان‌های شما از درون آن وارد تالار شوند. جدای آن می‌توانید از یک استند ایستاده استفاده کنید و روی آن یک دفتر شیک قرار دهید تا مهمان‌ها برایتان آرزوی خوشبختی کنند و آن را به عنوان یادگاری روز عروسی تان برای همیشه نگه دارید.

.

● آهنگ رقص عروس داماد

⇠ مهمان‌های شما به گروه موسیقی و موزیک هایی که در روز عروسی پخش می‌کنید، توجه زیادی می‌کنند. باید مطمئن شوید که تشریفات عروسی شما یک گروه موسیقی خوب برای شما فراهم می‌کند و آهنگ هایی که متناسب با سلیقه‌ی شماست را برایتان انتخاب می‌کند. اگر سبک موسیقی خاصی را دوست دارید و یا اگر نمیخواهید بعضی از آهنگ هایی که در همه‌ی عروسی‌ها پخش می‌شود برای مراسم شما پخش شود، حتما این موضوع را با تشریفات عروسی خود در میان بگذارید.

⇠ علاوه بر آن لیستی از آهنگ هایی که دوست دارید برایتان اجرا شود را در اختیار آنها قرار دهید و در مورد آهنگ رقص دو نفره‌ی عروس و داماد هم حتما با آنها مشورت کنید که از پس اجرای زنده‌ی آن بر می‌آیند یا بهتر است که از آهنگ ضبط شده استفاده کنید.

.

● پذیرایی عروسی

⇠ نحوه‌ی پذیرایی از و سرو میوه و شیرینی، تا مدت‌ها در ذهن مهمان‌های شما می‌ماند. تشریفات عروسی خوب، هم به ظاهر و نحوه‌ی برخورد مهمانداران توجه ویژه ای دارد، هم به نحوه‌ی سرو میوه و شیرینی ها. تشریفات شما باید مطمئن شود به ازای تمام مهمان هایتان، نیرو کافی و کارآمد وجود دارد و بلافاصله پس از اینکه خوراکی‌های روی میز تمام شد، آن را دوباره با میوه و شیرینی جدید پر کنند.

.

● شام عروسی

⇠ تشریفات عروسی خوب، مراسم را با یک شام خوب تمام می‌کند

⇠ وعده‌ی شام، آخرین و مهمترین بخش عروسی شماست. کیفیت و دیزاین غذا مهم است و همه به آن نگاه می‌کنند، به خصوص افراد مسن تر فامیل که به آهنگ‌ها و دکوراسیون سالن زیاد دقت نمی‌کنند. اما نکات کوچک دیگری هم هستند که باعث می‌شود عروسی شما به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد.

⇠ یکی از این موارد، سرو به موقع غذا است. مطمئن شوید موسسه تشریفات عروسی شما غذا را به موقع آماده کند. برای اینکه خیالتان از بابت تعداد غذا‌ها هم راحت باشد، یک نفر را به عنوان نماینده خودتان به تشریفات معرفی کنید تا بر شمارش غذاها نظارت کند. فراموش نکنید که برای برگرداندن غذای اضافه، ظرف بزرگ هم به تشریفات تحویل دهید و در آخر یک نفر را مسئول انتقال آن به خانه بکنید.
.
منابع:
.https://ayneshamdoon.com
.https://www.tashrifataroos.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت