روش‌های مختلف خرید دکمه

به طور کلی به چهار صورت می‌شود دکمه را خریداری کرد:

  • تکی
  • عمده
  • به صورت تناژ
  • اینترنتی

 

خرید دکمه به صورت تکی ( تعداد کم )

خریداران تکی دکمه، افرادی هستند که در خانه به صورت تفننی خیاطی می‌کنند یا دکمه لباس آن‌ها افتاده است. برای خرید دکمه تکی، باید به خرازی‌های  محلی مراجعه کرد تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود.

این تفکر اشتباه است که برای خرید ارزان تر تعدادی معدود دکمه به بازار مراجعه شود، زیرا در بازار، فروش اکثر مغازه داران به صورت عمده است و یا اگر فروش تکی صورت بگیرد، قیمت آن نسبت به خرازی‌های محلی بیشتر خواهد بود.

 

خرید دکمه به صورت کلی

خریداران کلی دکمه، صاحبان تولیدی‌ها یا کارگاه‌های دوخت لباس هستند. برای این دسته از خریداران به صرفه نیست که از خرازی‌های محلی، دکمه‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند. در بازار راحت تر می‌توان تنوع و کیفیت‌های مورد نظر را برای پوشاک پیدا کرد. همچنین در بازار، دکمه‌ها قیمت‌های متنوع تری دارند، در نتیجه تولید کننده نسبت به موقعیت خود انتخاب گسترده تری دارد.

buttons

خرید دکمه به صورت تناژ

صاحبان مغازه‌های دکمه فروشی، دکمه را به صورت تناژ خریداری می‌کنند. این مغازه ها، دکمه‌ها را در سطح فروشگاه‌های محلی توزیع می‌کنند و یا به طور مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط هستند.

 

خرید دکمه اینترنتی

راحت ترین و مطمئن ترین روش خرید، خرید اینترنتی است. در این روش می‌توان هم به صورت تکی و هم به صورت عمده خرید کرد. از مزایای بسیار خوب این روش این است که می‌توان تنوع محصولات را دید و حق انتخاب بیشتری داشت، قیمت‌ها مناسب تر است، توضیحات کافی در مورد محصول وجود دارد و در وقت نیز صرفه جویی می‌شود. البته باید دقت کرد که خرید از سایت‌های معتبر اینترنتی صورت گیرد.