چطور در تابستان جین بپوشیم ؟

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

برخی عقیده دارند که با گرم شدن هوا باید کم‌کم با پیراهن و شلوار جین مردانه خداحافظی کرد؛ اما این درست نیست و با در نظر گرفتن چند مورد، می‌توانید در تابستان لباس جین بپوشید و از آن لذت ببرید.

 

شلوار جین با فیت آزاد

برای تابستان بهتر است شلوار جین جذب را فراموش کرده و سراغ جین‌های با فیت آزادتر بروید. آنها نه تنها جذاب و مطابق با مد روز است، بلکه به پاها نمی‌چسبد. یک شلوار جین مردانه با فیت آزاد برای تابستان بخرید که هم خنک‌تر بوده و هم این روزها بیشتر از شلوار جین تنگ مد است.

 

شلوار جین سفید

شلوار جین سفید بالاترین رتبه را در بین جین‌های تابستانی دارد. این شلوار را می‌توانید با کتانی سفید و انواع پیراهن مردانه یا تیشرت رنگی بپوشید.

 

شلوار جین زاپ‌دار

زاپ‌های روی شلوار جین مردانه یک راه هوشمند برای ایجاد قابلیت تنفس است؛ ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما واقعا کاربردی است. شلوار جین زاپ‌دار استایل تابستانی را متفاوت و خاص می‌کند و برای این فصل مناسب است، اما بهتر است سراغ شلوارهای خیلی پاره نروید. بهتر است این مدل شلوار را با یک جفت کتانی ورزشی و تیشرت مردانه‌ ساده ست کنید.

 

شلوارک جین برای استایل ساحلی

شلوارک یکی از لباس‌های مورد علاقه‌ مردان برای فصل تابستان و موقعیت‌هایی مانند مسافرت و گردش‌های ساحلی است. می‌توانید یک شلوارک جین مشکی را با پیراهن مردانه‌ کژوال و یک جفت کفش مردانه‌ تخت یا کالج ست کرده و استایل نیمه روزمره داشته باشید یا آن را با تیشرت رنگی بپوشید.

 

کت جین

پوشیدن کت در تابستان خیلی رایج نیست، اما گاهی پوشیدن یک کت تک مردانه برای برخی از موقعیت‌ها ضروری می‌شود. پس چرا سراغ یک کت تک جین برای استایل نیمه رسمی نرویم؟ کت جین استایل شما را شیک‌تر و متفاوت‌تر می‌کند؛ پس بهتر است چند رنگ آبی روشن و سفید را برای پوشیدن در تابستان انتخاب کنید.

 

پیراهن مردانه جین

اگر به نظر شما کت تک جین برای یک روز گرم تابستانی زیادی گرم و سنگین است، پیراهن مردانه‌ جین مشکل شما را حل می‌کند. تفاوت پیراهن جین با سایر پیراهن‌های مردانه در این ویژگی است که برای پوشیدن روی تیشرت مناسب‌ترین انتخاب است.

پیراهن جین را روی یک تیشرت سفید ساده یا تیشرت راه‌راه پوشیده و دکمه‌های آن را باز بگذارید تا یکی از بهترین استایل‌های مردانه تابستانی را داشته باشید.

 

جین روی جین؟

اگرچه می‌توان جین را با جین ست کرد اما هرگز سراغ استفاده از دو رنگ یکسان جین در استایل خود نروید. اگر هم دوست دارید لباس‌های شما جین باشد، بهتر است رنگ‌های متضاد یا تیره و روشن داشته باشد.

.
منبع: مجله دلتا | https://deltapayam.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت