بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط
در ست کردن لباس، اگر رنگ‌های اشتباه را با هم انتخاب کنید، تمام ظاهر شما از ترکیب می‌افتد. ترکیب رنگ لباس مردانه اصولی دارد که با توجه به آنها و انتخاب رنگ‌های مناسب، می‌توانید استایلی آراسته و جذاب داشته باشید.

.

قرمز شاه بلوطی و آبی لاجوردی

ترکیب این دو رنگ برای ظاهری کلاسیک و محافظه‌کار، اما غیر خسته کننده، ایده‌آل است. ترکیب این دو رنگ برای استایل پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید شکل اندام خود را با این ترکیب رنگی مناسب نشان دهید.

 

قرمز شاه بلوطی و خاکستری

خاکستری یک جایگزین مناسب برای رنگ مشکی بوده و تقریبا با هر لباسی می‌تواند ست شود و تطبیق بهتری با تیرگی و حرارت کمتری نسبت به مشکی بدهد. بنابراین ترکیب بسیار خوبی با رنگ قرمز است. چون این رنگ‌ها نسبتا خاموش و خنثی است، مجبور نیستید آنها را با رنگ‌های گرم و لباس‌های زمستانی تطبیق دهید و می‌توانید با یک پوشش ساده با شلوار کوتاه و یا یک تیشرت ساده و یک کفش ورزشی سفید تنظیم کنید.

 

ترکیب سبز و مشکی

این ترکیب خیلی آسان است. یک شلوار یا کت مشکی با یک جلیقه سبز کلاسیک می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای به شما بدهد و پوششی راحت، بی‌نقص و مناسب را خلق کند.

 

ترکیب سبز و سفید

رنگ سفید انتخاب مناسبی برای ترکیب با رنگ سبز، به ویژه سبزهای تیره‌تر است. ترکیب لباس‌های سبز و سفید می‌تواند ظاهر شما را با ترکیب و حالت بهتری نشان دهد.

 

ترکیب رنگ ارغوانی

اگر به دنبال بهترین ترکیب رنگ با ارغوانی هستید، باید به تعادل فکر کنید. یک پیراهن مشکی کلیت ظاهر را کمی خنثی و بی‌روح به نظر می‌آورد. بنابراین سفید برای کلاسیک نگه داشتن پوشش بهتر است.

 

ترکیب کت سفید

پیراهن سفید همیشه قابل استفاده است، اما اگر کت هم سفید باشد چطور؟ کت سفید با پیراهن سفید متناسب نیست و بهتر است به جای آن از رنگ‌های جالب‌تری مانند آبی استفاده کنید. این کار باعث می‌شود ظاهر شما متعادل بوده و تضاد و تناقضی در آن ایجاد نشود.

 

ترکیب کت بژ

لباس‌های بژ اصولا به خاطر طیف رنگی خود، با رنگ‌های مشابه مانند سفید و کرم تطبیق پیدا می‌کند؛ البته رنگ آبی روشن هم ترکیب خوبی است. بهتر است بیشتر از طیف بژ با تناژ قهوه‌ای نسبت به بژ با تناژ زرد استفاده کنید، چون رنگ بژ زرد می‌تواند با رنگ مورد نظرتان تداخل پیدا کند.

.

نکات ترکیب رنگ لباس مردانه

هماهنگی و تعادل در ست کردن رنگ‌ها بسیار اهمیت دارد، بنابراین قبل از اینکه ترکیب رنگ‌ها را امتحان کنید، این نکته را در نظر داشته باشید.

برای رنگ‌های تیره مانند قرمز شاه بلوطی، سعی کنید ظاهر و رنگ‌های متعادل مانند سفید و خاکستری را مکمل در نظر بگیرید.

برای رنگ‌هایی با طیف رنگ درخشان مانند سبز، به طیف‌های خنثی‌تر مانند مشکی و سفید توجه کنید.

ترکیب لباس‌های روشن با سفید می‌تواند حالتی شفاف و تابستانی داشته باشد که کلیت ظاهر شما را تکمیل کند.

.
منبع: مجله دلتا | https://deltapayam.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت