راهنمای دستمال سر و گردن

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

به جرات می‌توان دستمال سر و گردن یا اسکارف را یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مردانه و زنانه تلقی کرد. این مدل از دستمال‌ها که بر حسب اتفاق از کارایی بالایی نیز برای تمام شما خانم‌های خوش پوش و آقایان شیک پوش برخوردار است، امروزه در انواع و اقسام سایزها، جنس‌ها، رنگ‌ها و هم‌چنین طرح‌ها در بازار موجود می‌باشند.

برای خرید این دسته از اسکارف‌ها تنها کافی است بدانید که قرار است از آن به عنوان یک کلاه، دستمال گردن، پیشانی بند، ماسک و … استفاده کنید و سپس با تلفیق هدف انتخاب خود با نکاتی که ما در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم برایتان متذکر می‌شویم به یک محصول جذاب و کاربردی برای خود برسید.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید دستمال سر و گردن

اندازه و وزن دستمال سر و گردن چقدر اهمیت دارد؟

نخستین نکته در خصوص خرید دستما سر و گردن توجه به اندازه و وزن این مدل از پوشیدنی‌های زینتی می‌باشد. در مورد اندازه شما باید ببینید که قصد دارید از دستمال به چه صورتی استفاده کنید.

مثلاً می‌خواهید از آن به عنوان یک شال گردنی بهره‌گیری نمایید یا اینکه هدفتان این است که دستمال نقش یک کلاه را برایتان بازی کند. برای هر یک از این دو حالت شما نیاز به خرید دستمالی با سایزی مشخص خواهید داشت.

در مورد وزن محصول باید بدانید که اولاً جنس دستمالتان از چیست و ثانیاً اینکه آیا تحمل وزن آن بر روی سر خود را دارید یا نه؛ یادتان باشد این مدل از اکسسوری‌ها همچون یک گردنبند بر روی عضلات گردنی شما قرار می‌گیرند و با اینکه به طور کلی از وزن زیادی برخوردار نیستند، اما باز بهتر است به وزن آن نیم نگاهی داشته باشید.

به جنس و میزان ضخامت دستمال بها بدهید

نکته دوم در انتخاب این نوع از اکسسوری‌های مردانه و زنانه توجه به جنس آن‌هاست که در وهله اول بایستی متناسب با فصلی باشد که می‌خواهید از دستمالتان در آن استفاده کنید و سپس باید ضد بو و حساسیت باشد.

بد نیست که بدانید امروزه از جنس‌های مختلفی در تولید این مدل از دستمال‌های زینتی استفاده می‌شود که البته غالب آن‌ها به صورت کشسانی می‌باشند تا هر کسی بتواند مناسب اندازه سر و گردن خود از آن استفاده نماید.

قطعاً رنگ و طرح دستمال سر و گردن از موارد مهم و قابل توجه برای گزینش محسوب می‌گردد

مثل همه پوشیدنی‌ها، انتخاب رنگ و طرح دستمال سر و گردن ارتباط مستقیمی با نظر و سلیقه استفاده کننده دارد؛ با این حال اگر هدفتان سِت کردن آن با دیگر پوشاک مردانه و زنانه است، توصیه می‌کنیم خیلی در پی خرید رنگ‌های شاد و فانتزی با طرح‌های مختلف بر روی آن نباشید.

بهتر است برای این منظور انرژی، وقت و هزینه خود را صرف خرید دستمال‌هایی نمایید که با رنگ‌های تیره و طرح‌های ساده خودنمایی می‌کنند.

از بررسی دیگر ویژگی‌های دستمال سر و گردن چشم پوشی نکنید

در کنار تمام نکات فوق دستمال‌های سری و گردنی می‌توانند از یک‌سری ویژگی‌های ممتاز جانبی نیز برخوردار باشند، از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت بازتاب نور جهت درخشان جلوه کردن بیشتر دستمال، مقاوم بودن در برابر وزش باد که این مورد بیشتر برای آن دسته از آقایان و خانم‌هایی قابل توجه است که می‌خواهند از دستمال خود به عنوان هدبند استفاده نمایند، اشاره کرد.

ویژگی دیگر این دستمال‌ها خاصیت تنفس پذیری آن‌هاست؛ با وجود این قابلیت، تعرق و رطوبت نواحی سر و گردن به بیرون درز پیدا کرده و سطح پوستتان نیز خشک باقی می‌ماند.

.
منابع:
مینینیم | https://mininim.ir
.https://kalabet.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت