ویژگی‌های کارواش خوب

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

طیف گسترده ای از خدمات در کارواش خوب

کارواش خوب باید بتواند تمامی خدمات کارواشی را به نحوه احسن و بدون آسیب به قسمت‌های مختلف ماشین انجام دهد. بطور مثال: یک کارواش خوب باید بتواند روشویی ماشین را بدون آسیب به بدنه خودرو و رنگ بدنه اتومبیل و با کیفیت بسیار بالا انجام دهد. خدماتی که میتوان در کارواش انجام داد عبارتنداز: روشویی بدنه ماشین، شستشو داخل کابین خودرو، زیرشویی یا شستشو قسمت‌های زیرین اتومبیل، موتورشویی، صندوق عقب، رینگ شویی، لاستیک شویی و در نهایت صفرشویی(شستشو تمامی قسمت‌های ماشین) می‌باشد. که باید کارواش خوب انجام گیرد. خدمات قابل ارائه دارای قسمت‌های مختلفی می‌باشد که باید برای شستشو آن دقت بالای را بکار برد تا بتوان رضایت مشتری را جلب نمود.

برای داخل شویی ماشین باید تمامی کثیفی‌ها را از روی صندلی ماشین که به عمق پارچه آن نفوذ کرده، زیر ترمز دستی،  داخل کانال‌های سیستم تهویه هوا بتواند از بین ببرد. بدون آسیب و یا حتی بوی بد نم، در مورد موتورشویی نیز باید بطوری انجام گیرد که هیچگونه آسیبی به قطعات موتور ماشین وارد نشود. در مواقع رینگ شویی باید دقت شود  فرچه و یا وسیله ای که برای از بین بردن کثیفی‌های روی رینگ استفاده می‌شود زبر نباشد که به رینگ ماشین آسیب وارد کند. در کارواش خوب باید اطمینان مشتری را با خدمات دارای کیفیت بسیار زیاد ارائه نمود. اگر نمی توانید طیف گسترده ای از خدمات گفته شده را ارائه دهید. روی بالا بردن کیفیت خدمات قابل ارائه خود مانور دهید تا مشتریانی که از این خدمات استفاده می‌کنند رضایت کامل داشته باشند.

.

تجهیزات با کیفیت در کارواش خوب

یکی از الزامات داشتن کارواش خوب وجود تجهیزات با کیفیت بالا می‌باشد. بسیاری از تجهیزات در انواع کارواش‌ها متفاوت می‌باشد. اما تعدادی از تجهیزات مانند شامپو و مواد شوینده کارواش و دستمال‌ها در اکثر کارواش‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. در هنگام خرید و استفاده از تجهیزات کارواش باید دقت داشته باشید که این تجهیزات هیچگونه آسیبی را به ماشین وارد نکند. یکی از عامل‌های اصلی آسیب‌های کارواش استفاده از مواد شوینده نا مرغوب می‌باشد که باعث صدمه زدن به بدنه ماشین می‌شود. استفاده از دستمال‌های زیر نیز میتواند روی بدنه ماشین خط و خش‌های ریز ایجاد کند که به مرور زمان افت کیفیت رنگ ماشین را بهمراه خواهد داشت. در هنگام مراجعه به کارواش خوب از مواد شوینده و دستمال‌های مورد استفاده اطلاعاتی کسب کنید. تا هیچگونه خطری ماشین شما را تهدید نکند. انواع مختلف کارواش عبارتند از: کارواش ثابت، کارواش سیار، کارواش آب فشار قوی، کارواش اتوماتیک، کارواش بخار، کارواش نانو می‌باشد. کارواش آب فشار قوی که در این نوع کارواش از پمپ کارواش صنعتی برای پاشش آب با فشار بالا روی بدنه ماشین استفاده می‌شود. در کارواش اتوماتیک از دستگاه‌های مکانیکی برای شستشو ماشین استفاده می‌شود. در کاروش بخار از دیگ بخار بویلر صنعتی برای تولید بخار و شستشو قسمت‌های مختلف ماشین استفاده می‌شود. و در آخر در کارواش نانو از مواد شوینده نانو جهت کارواش ماشین استفاده می‌شود. نتیجه استفاده درست از تجهیزات یک کارواش خوب بالا رفتن رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.

.

تجربه کاری در کارواش خوب

یکی از نشانه‌های کارواش خوب تجربه کاری بالا می‌باشد. بدلیل اینکه وجود تجربه در شستشو ماشین می‌تواند کاهش آسیب‌های احتمالی را به همراه داشته باشد. کارواش داران با تجربه تمامی چالش‌های شستشو ماشین را پشت سر گذاشته‌اند و باتوجه به مهارت و تجربه ای که کسب کرده‌اند می‌توانند یک کارواش خوب و ایده آل برای کسانی که به ظاهر ماشین خود اهمیت می‌دهند باشند. وجود تجربه کاری بالا و شهرت در منطقه می‌تواند باعث جذب مشتری در کارواش شود.  و از باعث پیشرفت در ارائه خدمات با کیفیت می‌شود. برای اطلاع از اینکه متوجه شوید یک کارواش خوب و با تجربه است میتوانید سال تاسیس کارواش را از کارواش کننده بپرسید.

.

منابع:
.http://lucapro.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت