خشایار راد

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

خشایار راد (به انگلیسی: Khashayar Raad) هنرمند ایرانی، متولد 5 مهر 1330 در تهران است.

آقای خشایار راد با مجموعه تلویزیونی جدی نگیرید کار خود را در تلویزیون آغاز کرد. او تا مقطع دیپلم نظام قدیم بیشتر درس نخوانده است. قبل ورود به فعالیت حرفه‌ای در عرصه هنر بازیگری، کارمند بانک صادرات بوده است که وارد عرصه تئاتر و سپس بازیگری سینما و تلویزیون رسید و حالا دو پسر نیز دارد.

در سه سالگی پدر خود را از دست داد، بعد از تحصیل و گذراندن خدمت نظام وظیفه به انجام کار مشغول شد و به نوعی نان آور خانواده بود. او از طریق عموی خود برای کار در بانک وارد شد و در بانک صادرات مشغول بود تا اینکه در سال 1380 بازنشسته شد.

خشایار راد فعالیت خود را از سال 1353 قبل از انقلاب وقتی 23 ساله بود از تئاتر شروع کرد و در سال 73 – 74 بهترین بازیگر نفش اول مرد در جشنواره تئاتر سنتی شد، وی بصورت حرفه‌ای در سال 1378 همزمان با کار تئاتری و بانک با سریال قطار ابدی جلوی دوربین رفت و سال 1382 با فیلم خوابگاه دختران وارد پرده سینما شد و نهایتا در سریال ماه رمضانی «خانه به دوش» در سال 1383 (در نقش آقای بیات) به شهرت رسید.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی پدیا

• اینستاگرام:
khashayarrad30

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت