آموزش اصول استفاده از آینه در دکوراسیون

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آموزش اصول استفاده از آینه در دکوراسیون
آیینه‌های جالب و چشمگیر را می‌توان به عنوان دکورهای دیواری مورد استفاده قرار داد. این نوع آیینه‌ها می‌بایست در استایل و داخل خانه استفاده شوند.
آیینه عنصر مهم و برجسته‌ای در دکوراسیون منزل می‌باشد. این عنصر کاربردی زیبا می‌تواند دارای قاب و شکلهای مختلف باشد و هم چنین می‌توان با استفاده از یک تکه الماس آن طور که می‌خواهید آن را برش دهید .
با استفاده از آیینه می‌توان کاری کرد که فضای کوچک یک اتاق فوراً بزرگتر نشان داده شود . هر چه سایز آیینه بزرگتر باشد بهتر خواهد بود. آیینه را روبروی دیوار اصلی اتاق که به عنوان نقطه کانونی اتاق هم از آن یاد می‌شود نصب کنید تا از لحاظ بصری مابقی اتاق را بزرگتر و جادارتر نشان دهد. حتی استفاده از یک آیینه چهارگوش شیک می‌تواند موجب شود که فضای اتاق روشنتر شود چرا که آیینه نور را منعکس می‌کند و تصور بزرگتر بودن اتاق را در ذهن ایجاد می‌کند .
قاب آیینه عنصر دیگری در دکور است که جلوه متمایزی به آیینه می‌بخشد.

قاب‌های آیینه
قابهای آیینه از لحاظ شکل، فرم و جنس ماده مورد استفاده تفاوت زیادی دارند. این قابها می‌توانند چوبی، فلزی، پلاستیکی و یا دیگر مواد باشند که می‌تواند خود آیینه و یا دکور خانه را تزیین نماید .
آیینه‌های جالب و چشمگیر را می‌توان به عنوان دکورهای دیواری مورد استفاده قرار داد. این نوع آیینه‌ها می‌بایست در استایل و داخل خانه استفاده شوند.

آیینه‌های شکسته
آیینه‌های شکسته شده همواره چیز بدی نیستند. از تکه‌های برجامانده می‌توان در طراحی دکور منزل استفاده کرد و یا اینکه در ساخت بعضی از انواع صنایع دستی یا تغییر و اصلاحاتی که در خانه انجام می‌دهید استفاده شوند. می‌توان آن‌ها را به تکه‌های ریزتر برش داد برای آیینه کاری گلدانها یا دیوارها از آن‌ها استفاده نمود.

برش آیینه
می‌توانید آیینه‌هایی را پیدا کنید که شکلهای کاملاً متفاوتی دارند. این نوع آیینه‌ها دکوراسیون دیواری فوق العاده و غیر معمولی ایجاد می‌کنند. می‌توان آن‌ها را بطور آماده از بازار تهیه کرد یا اینکه بر طبق سلیقه خودتان سفارش دهید تا برش داده شوند. این نوع آیینه‌ها کارآمدی کمتری دارند اما آن‌ها هم با انعکاس نور می‌توانند موجب بزرگتر شدن فضای اتاق گردند.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت