اتاق نوجوان مدرن و اکتیو با ترکیب سبز و بنفش و پنجرهٔ نورگیر سقفی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

اتاق نوجوان مدرن و اکتیو با ترکیب سبز و بنفش و پنجرهٔ نورگیر سقفی
دکوراسیون مدرن اتاق نوجوان در فضایی کوچک با قرار دادن تخت خواب در بخشی از اتاق که ارتفاع سقف کمتری دارد و دارای پنجرهٔ نورگیر سقفی است، در مواجهه با فضای محدود در طراحی دکوراسیون داخلی و بویژه طراحی اتاق خواب کودک که در غالب موارد با کمبود فضا روبرو ست، رویکرد استفاده از طراحی مدرن چاره ساز خواهد بود.

همانطور که پیداست ادوات مدرن با اشغال فضای کمتر محیطی بازتر و وسیع‌تر را در اختیار کاربر فضا قرار می‌دهند و در اتاق‌های کوچک دکوراسیون مدرن و مینیمال به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک شایانی می‌کند.

همچنین استقرار تخت خواب در مکانی با سقف کوتاه‌تر که دسترسی به نورگیر را سهل کند،‌ می‌تواند علاوه بر زیبایی به افزایش بهره وری و گردش انرژی در فضای اتاق خواب منجر شود.

طراحی دکوراسیون داخلی در بخش‌های مختص به کودکان و نوجوانان، همواره مشمول به خرج دادن وسواس‌هایی ویژه است. روحیات حساس و ضربه پذیر کودکان در سنین رشد و درکنار آن اهمیت در نظر گرفتن فضایی برای تخلیه انرژی آن‌ها در فضاهای انحصاری ایشان همچون اتاق خواب، لزوم بهره گیری از نظام بندی رنگ و ادوات را با نگرشی خاص به عواطف و روحیات کودک ضروری خواهد کرد.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود