دکوراسیون شکلاتی اتاق نوجوان با رنگ‌های قهوه ای، کرم، سبز

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

دکوراسیون شکلاتی اتاق نوجوان با رنگ‌های قهوه ای، کرم، سبز
دکوراسیون لوکس و چوبی اتاق نوجوان با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای و روتختی گلدار و نورپردازی حرفه‌ای موضعی در بالای تخت خواب، برای دکوراسیون این اتاق خواب از همنشینی دو رنگ سبز و قهوه‌ای به صورت کاملا آگاهانه و به جا استفاده شده است , به گونه‌ای که رنگ سبز برای دیواری انتخاب شده که در قسمت نورگیر اتاق قرار دارد یعنی دیوار مجاور پنجره , تا در هنگام روز فضایی روشن و بدون نیاز به چراغ در اختیار کاربر فضا قرار دهد .

انتخاب سرویس خواب و میز مطالعه چوبی کرم رنگ در کنار این دو رنگ ترکیب زیبایی به وجود آورده است.

روتختی با زمینهٔ قهوه‌ای و گل‌های سفید و صورتی در کنار دیگر المان‌های صورتی رنگ اتاق نظیر چراغ خواب کنار تخت و جعبه‌های قرار گرفته در قفسه‌های میز مطالعه , روح و انرژی به دکوراسیون داخلی اتاق بخشیده اند.

به کارگیری المان‌های کوچک اما تاثیر گذار و متناسب با علایق و دنیای کودک و نوجوان در دکوراسیون داخلی در عین سادگی و کوچکی انرژی خاصی را به جای جای فضا می‌دهد و تاثیر ژرفی بر روح فضا می‌گذارد.

امروزه در طراحی‌های مدرن دکوراسیون داخلی رعایت تناسبات و هم نشینی رنگی از اصلی‌ترین مسائل است. با انتخاب رنگ‌هایی که ترکیبات زیبا و متناسب با ردهٔ سنی کاربر فضا به وجود می‌آورند , یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جاذبهٔ بصری فضای داخلی را تایین می‌کنیم.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت