طراحی اتاق دخترانه شیک و زیبا برای دو خواهر

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

طراحی اتاق دخترانه شیک و زیبا برای دو خواهر
میز آرایش همواره یک فضای نمایش ایده آل است. حروف تراشیده شده چوبی، نام دختران را هجی کرده و فضای هر یک را اختصاصی می‌کند.

دیزاین شیک و چیدمان جالب این اتاق بسیار کوچک، فضایی مناسب برای دو کودک بوجود آورده است.

بیان وضعیت
یک تختخواب دو طبقه از قدیمی‌ترین فضاهای کم جا است که همچنان جزو بهترین‌ها باقیمانده است. نه تنها این تختخواب‌ها راه حلی عالی برای حداکثر استفاده از فضا هستند، بلکه همانند یک دژ و یا فضایی سرگرم کننده مورد علاقه کودکان می‌باشند. این مدل که قفسه‌های بسیار دارد، دارای یک تخت نوجوان در زیر، راه حلی مناسب برای اتاق‌های باریک است. کشوهای بزرگ آن می‌تواند به عنوان یک صندوق انباری و یا کشوی زیر تخت به کار رود.

نقاشی بکشید
مکعب‌ها فقط به عنوان انباری به کار نمی روند بلکه همانند یک فضای هنری نیز هستند. نقاشی گچی بر قسمت‌های خالی به اسم خالق شان ثبت می‌گردد.

فضاهایی هوشمندانه
مطمئن شوید که هر تکه از اثاثیه فضایی مناسب را اشغال کرده است. پر کردن یک اتاق کوچک با وسایل بزرگ کار درستی نیست. تخت دو طبقه مشکلات چندی را در این اتاق رفع می‌کند. این تخت فضایی برای کمدی در زیر آن و همچنین برای تخت بالایی بوجود می‌آورد. بعلاوه یک انبار مخفی و طاقچه‌ای در پایین تخت قرار می‌گیرد.

راه حلی برای روشنایی
در یک اتاق مشترک باید فضاها چند کاره باشند و بالای تخت‌ها ممکن است با مشکل نور مواجه باشند. دقت کنید که چراغ‌های مطالعه بر روی دیوار قرار دهید. برای روشنایی کل اتاق، لامپ‌های آویزان نیز کاربردی هستند. آن‌ها می‌توانند در سقف‌های بلند با افزودن خصیصه‌ای دیگر بر اتاق به عنوان دکور به کار روند.

انباری مخفی
وجود انباری جلوی برخی بهم ریختگی‌های اتاق‌های شلوغ مشترک را می‌گیرد. کمدی که زیر تخت فوقانی در زاویه‌ای از اتاق قرار گرفته، براحتی لباس‌های دختران را می‌پوشاند. همچنین ترکیب تختخواب، اتاق را برای میز بازی، عسلی‌ها و تابلوی اعلانات کارهای هنری آماده می‌کند.

کمدی ایستاده
این قفسه کتاب درخشان محکم مشتمل بر قفسه‌های 18 سانتی، برای آپارتمان‌های شهری ثروتی محسوب می‌گردد. قفسه‌ها و جعبه‌های رنگی به رنگ‌های زنده اتاق دختران می‌افزاید. برای حفظ احساس شکوفایی و تازگی اتاق، اثاثیه سفید رنگ، فضای بصری اتاق را جلوه بیشتری داده و به دکوراسیون آن اجازه می‌دهد با دختران بالغ همراه گردد.

جزئیاتی گویا
میز آرایش همواره یک فضای نمایش ایده آل است. حروف تراشیده شده چوبی، نام دختران را هجی کرده و فضای هر یک را اختصاصی می‌کند.

طراوتی مصنوعی
گلهای مصنوعی باید بازتابی از تم رنگی تختخواب باشند. این زیبایی‌های مصنوعی می‌توانند هنر دستی فوق العاده‌ای برای کودکانتان باشند تا با ساخت آن‌ها احساس غرور نمایند.

فضاهای مکعبی
این فضای دیواری از 12 مکعب کوچک، 2 قفسه و یک میز متحرک تشکیل شده است. در اینجا به اندازه کافی قفسه وجود دارد تا به هر یک از دخترها اختصاص یابد. اسباب بازی‌های ترک زرد رنگ درون قفسه‌ها و بالای آن، بین نشیمن و میز بازی قابل جابجایی است.

نگهداری وسایل
وسایل را می‌توان در همه جا نگهداری نمود. هر قطعه از اثاث این اتاق همانند یک انباری است. این مدل مکعبی پر فضا این امکان را به دختران می‌دهد که یک انباری قابل دسترس داشته و همچنین دکور اتاق را زشت نکنند.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود