اصول چیدمان و طراحی دکوراسیون لابی فضای اداری

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

اصول چیدمان و طراحی دکوراسیون لابی فضای اداری
وقتی وارد یک فضای اداری می‌شویم، اولین چیزی که به چشم می‌خورد لابی است.
لابی نقطه مشترک فضاهای داخلی محسوب می‌شود.
وجود لابی در ساختمان‌های اداری به این دلیل است که افراد مراجعه کننده هنگام ورود به فضای داخلی بتوانند با منشی ارتباط داشته باشد و در صورت لزوم لحظاتی را منتظر بماند؛
در نتیجه این فضا به میز منشی و مبلمانی برای نشستن افراد نیاز دارد. در دسترس‌ترین فضا هنگام ورود به یک فضا، مناسب‌ترین محل برای قرارگیری لابی است.

میز منشی (پذیرش)
میز منشی باید به گونه‌ای باشد که فرد به لابی و درب ورودی مشرف باشد، میز منشی قاعدتا به شکل (L) می‌باشد، به دلیل جایگیری آن در گوشه‌ها و کنج‌ها که یک فضای نسبتاً خصوصی برای منشی ایجاد کنند. صندلی منشی باید راحت و مناسب باشد چرا که منشی ساعات زیادی را روی این صندلی سپری می‌کند. از این جهت این صندلی‌ها قابلیت تنظیم در جهات و زوایای مختلف را دارند.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت