پردیس منوچهری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

پردیس منوچهری (به انگلیسی: Pardis Manochehri) هنرمند ایرانی، متولد 1366 در ماهشهر استان خوزستان است.

خانم پردیس منوچهری، از هنرمندان بازیگر سرشناس ایران می‌باشد. وی دانش آموخته دوره‌های بازیگری است، او بجز بازی، درگیر نقاشی، موسیقی و شعر نیز می باشد در بازیگری، بازی فاطمه معتمدآریا را به شدت قبول دارد.

پردیس منوچهری در سال 96 در سریال بازگشت ایفای نقش کرد، فیلمبرداری این سریال در فروردین 97 تمام شد و سپس با تغییر نام به سریال حوالی پاییز، از شبکه سه پخش می شود

خانم منوچهری درباره خود گفته است: «پدرم در سال‌های قبل از جنگ در سینما جوان آبادان فعالیت می کرد و با شروع جنگ مجبور به کنار گذاشتن فیلمسازی شد، این علاقه من به هنر از همان کودکی ذهنم را درگیر خود کرده بود.
بصورت جدی بعد از تجربه هنرهای نقاشی، موسیقی، شعر در سال 1381 بازیگری را در تئاتر آغاز کردم و احساس کردم بازیگری همان چیزی است که در من به درستی شکل می گیرد
در سال 1389 برای تکمیل دوره‌های تخصصی بازیگری وارد موسسه کارنامه شدم و مدرک بازیگری ام را از آنجا گرفتم و همچنان به فعالیت هنری ام ادامه می دهم، بعد از تئاتر در 10 فیلم کوتاه تجربه موفقی را بدست آوردم .
اما در سال 1396 بود که با فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی در کنار بازیگرانی چون آنا نعمتی و امیرعلی دانایی، اولین تجربه سینمایی خود را بدست آوردم.»

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
pardis.manoochehri

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت