سریال چینی بانوی مهاجم (2024 Attacking Lady) یکی از جدیدترین سریال‌های ژانر درام-عاشقانه است که در 21 قسمت از شبکه Tencent Video پخش شد. در این مقاله با آن آشنا می‌شویم.

این مقاله مخصوص طرفداران سریال، به خصوص سریال‌های آسیای شرقی نوشته شده است. محصولات و تولیدات کشور چین امروزه در تمام ابعاد زندگی ما حضور دارند. این بار ما در پلازا دست به کار شدیم تا یک سریال چینی جدید را به شما معرفی کنیم. سریال چینی بانوی مهاجم (Attacking Lady) یکی از جدیدترین سریال‌های منتشر شده است که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. ژانر سریال 2024 Attacking Lady درام و عاشقانه است و داستان یک طراح جواهرات را روایت می‌کند. این سریال جذاب در اوایل سال 2024، در 21 قسمت منتشر شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. بازیگرانی چون ژیانگ ژین کی و پی ژنگ ژنگ در این سریال بازی کرده‌اند.

این مقاله از پلازا به معرفی سریال 2024 Attacking Lady اختصاص یافته است. در ابتدا نگاهی به زمان پخش و جزیئات سریال می‌اندازیم، سپس داستان آن را می‌خوانیم و درنهایت با بازیگران سریال آشنا می‌شویم. اگر به آثار کشور چین علاقمندید، مقاله بهترین سریال‌های چینی را از دست ندهید.

فهرست مطالب

زمان پخش سریال بانوی مهاجم چینی

معرفی سریال چینی بانوی مهاجم (Attacking Lady)

سریال 2024 Attacking Lady در اوایل سال، یعنی از 12 تا 22 ژانویه 2024 (22 دی تا 2 بهمن 1402) هرشب از شبکه Tencent Video پخش می‌شد. بدین ترتیب که 5 قسمت آن در شب اول منتشر شد، سپس تا 7 روز، هرشب 2 قسمت منتشر می‌شد. 4 قسمت آخر نیز در 4 شب نهایی منتشر شدند.

این سریال با نام‌هایی چون Jin Ji De Fu Ren، Fu Ren و Quan Qiu Dou Zai Deng Ni Li Hun نیز شناخته می‌شود. تعداد قسمت‌های سریال بانوی مهاجم چینی 21 قسمت، هرکدام با مدت زمان بین 10 تا 15 دقیقه است. در قسمت بعدی مقاله نگاهی به داستان سریال خواهیم داشت.

خلاصه سریال بانوی مهاجم چینی

داستان سریال بانوی مهاجم چینی پیرامون دختر جوانی به نام بای جین سه، یک طراح جواهرات روایت می‌شود. او به طور اتفاقی متوجه می‌شود که نامزدش، ژنگ هوآی چن، با خواهرش یعنی بای لین لین به او خیانت می‌کند. بای جین سه نامزد خیانتکار خود را تعقیب کرد تا شواهد و مدارک کافی به دست آورد. در این حین با مدیرعامل شرکت رقیب نامزدش، مو سی نیان، آشنا شد. این دو با هم قرارداد ازدواج می‌بندند تا با همکاری یکدیگر شواهد لازم برای خیانت ژنگ هوآی چن را به دست آورند. در همین دوران احساسات آن‌ها نسبت به یکدیگر صمیمی‌تر و دوستانه‌تر می‌شود.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال بانوی مهاجم چینی

نام 5 تن از هنرپیشه‌های سریال بانوی مهاجم چینی منتشر شده که در ادامه مروری بر بیوگرافی آن‌ها خواهیم داشت.

سون زی جون در نقش بای جینگ سه

بررسی سریال بانوی مهاجم چینی / معرفی سریال 2024 Attacking Lady

سون زی جون (Sun Zi Jun)، به چینی 孙子钧، یک هنرپیشه چینی متولد 21 سپتامبر 1991 (30 شهریور 1370) است. او بازیگری را از سال 2016 با فیلم The Eight Immortals in School 2 آغاز کرد. وی تاکنون در 13 سریال و 9 فیلم سینمایی بازی کرده که در میان آن‌ها می‌توانیم فیلم The Legend of Mermaid 2 (2021)، فیلم Qimen Dark Blade (2022) و سریال Wonderland of Love (2023) را نام ببریم.

یانگ چوآن بائه در نقش مو سی نیان

زمان پخش سریال بانوی مهاجم چینی / بازیگران سریال بانوی مهاجم چینی

یانگ چوآن بائه (Yang Chuan Bei و به چینی 杨川北) یکی از بازیگران چینی است. او متولد 17 مارس 1993، برابر با 26 اسفند 1371، است. وی در سال 2016 تحصیل در رشته نمایش فیلم و تلویزیون در آکادمی اپرای سنتی چین را به پایان رساند. چوآن بائه بازیگری را با یک نقش مهمان در سریال Love of Aurora (2017) آغاز کرد. سال بعد در سریال Basketball Fever نقش مکمل سریال را برعهده داشت. وی اولین بار با سریال Fei Chai Xiao Wu Zuo در سال 2023، تجربه حضور به عنوان نقش اول سریال را پشت سر گذاشت. وی در کنار 11 سریال، در یک فیلم سینمایی به نام Fall in Love with My Bad Boy به عنوان نقش اصلی سریال نیز بازی کرده است.

ژیانگ شین کی در نقش کین وو دوآن

هنرپیشه‌های سریال بانوی مهاجم چینی / نقد سریال 2024 Attacking Lady

ژیانگ شین کی (Jiang Xin Qi به چینی  蒋欣奇، یک بازیگر چینی است که در 24 نوامبر 1994(3 آذر 1373) چشم به جهان گشود. او در دوران مدرسه نقش اصلی یک درام را بازی کرد و برای این نقش‌آفرینی برنده بیست‌وچهارمین جشنواره فیلم دانشجویی پکن، در بخش بهترین بازیگر مرد در مسابقه فیلم اصلی شد. شین کی فارغ‌‌التحصیل آکادمی فیلم پکن است. فعالیت او به عنوان بازیگر به طور رسمی از سال 2015 با حضور در برنامه The King of Pop آغاز شد. از آن زمان تاکنون او را در 6 فیلم سینمایی و 17 سریال دیده‌ایم. در میان مهم‌ترین کارهای او می‌توانیم فیلم Rakshasa Tribulation (2020)، سریال Crush (2021) و سریال Scout Hero (2023) را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

پی ژنگ ژنگ در نقش سونگ جین

تعداد قسمت‌های سریال بانوی مهاجم چینی / ژانر سریال 2024 Attacking Lady

پی ژنگ ژنگ (Pei Zheng Zheng به چینی 裴筝筝) بازیگر چینی متولد 24 سپتاکبر 1993 (2 مهر 1372) در شهر هاندان در استان هبی است. او به نام پی یو تونگ (Pei Yu Tong) نیز شناخته می‌شود. وی بازیگری را با سریال The Years You Were Late در سال 2017 آغاز کرد. سپس به مدت دو سال پیشنهادی نداشت تا اینکه در سریال The Country of the Demon نقش اصلی را برعهده داشت. او تاکنون در 7 فیلم سینمایی و 7 سریال بازی کرده است. آخرین سریال او یعنی سریال The Moment I Met You هم اکنون در دست ساخت است. در میان شناخته‌شده‌تر شدن کارهای او می‌توانیم The Country of the Demon (2021)، سریال All the Way to the Sun (2023) و سریال Medical Examiner Dr. Qin: Silent Evidence (2021) را نام ببریم.

ژینگ لو دن در نقش ژنگ‌های چن

خلاصه سریال بانوی مهاجم چینی / نمرات سریال 2024 Attacking Lady

ژینگ لو دان (Xing Luo Dan)، به چینی 邢罗丹، یک بازیگر جوان چینی متولد 14 ژوئن 1988، برابر با 24 خرداد 1367، است. او بازیگری را با سریال Northeast Anti-Japanese Allied Army در سال 205 آغاز کرد. وی در مجموع در 7 سریال و 1 فیلم بازی کرده که در میان آن‌ها می‌توانیم فیلم Qomolangma (2019)، سریال My Sassy Princess (2022) و سریال Mysterious Lotus Casebook (2023) را نام ببریم.

نقد سریال 2024 Attacking Lady

متاسفانه در حال حاضر نقد منتقدین برای سریال چینی بانوی مهاجم در دسترس نیست. ولی بینندگان استقبال خوبی از فیلم داشته و نمرات قابل قبولی به آن داده‌اند. نمرات سریال 2024 Attacking Lady در وبسیایت cDrama.wiki و وبسایت My Drama List به ترتیب 7.5 و 7.2 از 10 است که نشان از رضایت بینندگان دارد. یکی از بینندگان آن را مینی‌سریالی زیبا و پر از داستان‌هایی نامید که انتظارش را داشتیم. خیانت، دستکاری احساسی، علاقه مفرط، تروما و تراژدی گزینه‌های بسیاری را برای بررسی در سریال به ما می‌دهند.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با بررسی سریال بانوی مهاجم چینی با شما همراه شدیم. نکاتی درباره سریال از جمله تاریخ پخش و داستان آن را دانستیم و با بازیگران آن آشنا شدیم. نظر شما درباره سریال چینی 2024 Attacking Lady چیست؟ آن را تماشا کرده‌اید؟ شما چه نمره‌ای به این سریال چینی می‌دهید؟ نظرات و پیشنهادات خود ر با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع: پلازا | https://www.plaza.ir
[kkratings]

می‌توانید این صفحه رویداد اطلاعیه خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email

📅 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای عرصه هنر و فرهنگ ایران و جهان، همراه روزنامه هنر در گالری لیلیت باشید

📢 ویژه‌های روزنامه هنر:

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛
در گالری لیلیت برگزار شد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت