گل‌آرایی و تزئین ماشین عروس

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

⇠ دسته گل هلالی شکل

می‌توانید از ریسه‌ها وسیم هلالی شکل و یا دسته‌ای از گل‌های به هم پیچیده در کنار برگ‌ها و پیچک‌ها استفاده کنید. بسیار زیباتر است که این حلقه گل را در قسمت پشت ماشین نصب کنید.

.

⇠ استفاده از پارچه

می‎توانید از پارچه‎هایی هماهنگ با رنگ گل‌های ماشین، برای تزئین استفاده کنید. این پارچه‌ها می‌توانند شامل نوشته‌هایی مثل نام شما، همسرتان، تاریخ عروسیتان و یا یک جمله خاطره‎انگیز که به صورت زیبایی دوخته شده است، باشد.

این پارچه‌ها را می‌توانید در کنار پلاک ماشین یا پشت شیشه‎ی ماشین نصب کنید.

.

⇠ استفاده از تاج گل

می‎توانید از یک تاج گل بزرگ و گرد برای ماشین عروسی استفاده کنید، می‌توانید به سلیقه خودتان این تاج گل را با انواع گل و روبان تزیین و طراحی کنید.
بهتر است رنگ روبان‌ها با گل‌های موجود در تاج گل هماهنگی داشته باشد.

.

⇠ استفاده از روبان

می‎توانید به جای استفاده از گل‌ها تنها از روبان‌ها استفاده کنید. برای ساده نبودن از تعدادی گل هم می‎توانید استفاده کنید.

.

⇠ بادکنک‎ها

برای تزیین ماشین عروس، می‌توانید از بادکنک‎ها استفاده کنید، هم‎چنین پر کردن داخل ماشین از بادکنک‌های رنگی ایده‎ی جالبی است.

 

⇠ رنگ مناسب ماشین عروسی

رنگ ماشین عروسی کاملا به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. شما می‌توانید یک ماشین قرمز رنگ را برای عروسی‌تان انتخاب کنید و برای گل‌آرایی از گل‌های سفید استفاده کنید، اما برای این‌که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب گل داشته باشید، بهتر است از ماشین‎هایی به رنگ سفید استفاده کنید.

هم‌چنین بهتر است همیشه از گل‎هایی برای تزیین ماشین عروسی استفاده کنید که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند و تنها پس از گذشت ساعاتی از مراسم پژمرده و پلاسیده نشوند.

بهتر است قبل از تعیین تاریخ مراسم از شرایط آب و هوایی مطلع باشید چرا که تزئین ماشین عروس در یک روز بارانی تنها باعث هزینه‌های مازاد خواهد شد.

در صورت تمایل می‌توانید فرمان ماشین را با گل‌های هماهنگ با دسته گل عروسی‌تان تزئین کنید.

.

منابع:
.http://talarbahar.ir

بخش‌های مرتبط

مجله گل و گیاه

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت