مزایای کارها، کسب و مشاغل خانگی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

⇠ مشاغل خانگی باعث توسعه فرهنگ کار در خانواده می‌گردد

⇠ در مشاغل خانگی تفکیک جنسیتی وجود ندارد و زنان و مردان می‌توانند با توجه به مهارت خود در خانه، نه تنها برای خود بلکه برای سایر اعضای خانواده شغل ایجاد کنند.

⇠ مزیت دیگر مشاغل خانگی کاهش هزینه‌های رفت و آمد و همچنین مشکلات ناشی از ترافیک می‌باشد.

⇠ می‌توان در کنار خانواده و همراه با مراقبت از فرزندان، در محیط آرام، راحت و امن خانه مشغول به کار و کسب در آمد شد.

⇠ استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی دیگر مزیت مشاغل خانگی می‌باشد و همچنین در کسب و کارهای خانگی امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی به شیوه استاد – شاگردی بین اعضاء خانواده نیز وجود دارد.

⇠ مشاغل خانگی همچنین باعث توسعه فرهنگ کار در خانواده می‌گردد. در عین حال که فرزندان از حضور پدر یا مادرخود در منزل احساس امنیت می‌کنند، اهمیت کسب و کار را از نزدیک یاد می‌گیرند.

⇠ از دیگر مزایا، انعطاف پذیری مشاغل خانگی می‌باشد به گونه ای که فرد با هزینه بسیار اندکی می‌تواند برای تغییر و بهبود کارش قدم بردارد.

⇠ دولت نیز در راستای حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی، تسهیلاتی را برای این امر اختصاص داده است.

⇠ با سرمایه اولیه اندک و محدود می‌توان کار خود را شروع کرده و نیاز به دفتر، میز، منشی و… نمی باشد و با داشتن حداقل امکانات از قبیل یک خط تلفن و کارت ویزیت برای معرفی خودتان به خریداران کالا یا خدمات میتوان یک کسب و کار موفق راه اندازی کرد.

⇠ از دیگر مزایای مشاغل خانگی استفاده از فضای مجازی اینترنت برای کسب در آمد، بازاریابی و دسترسی راحت به خریداران می‌باشد که بسیار آسان تر از روشهای بازاریابی سنتی می‌باشد.
.
منابع:

.https://www.isna.ir
.https://www.beytoote.com

بخش‌های مرتبط

مجله کاریابی و اشتغال

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت