صحبتی با عروس خانم برای شب زفاف

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست. اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببند با احتیاط کامل به بدن همسرت دست بکشید آلت جنسی او را اگر خواستید نوازش کنید و نه کار بیشتر . اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید که گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد .

جلسه اول حداکثر می‌تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیارورد و نه شما از آلت جنسی او پس یک حرکت لذت بخش را شروع کنید مانند نوازش همدیگر و کمی به همین حرکت ادامه دهید . قصدتان کمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت کردن باشد هرچند ممکن است که چیز‌های دیگری هم پیش آید .

.

 

آموزش تحریک جنسی آقایان :

 

1. تلاش کنید دو طرف گردن مرد را با بوسه‌های آهسته تحریک کنید. با لمس و بوسیدن این قسمت در حالیکه صدای نفس زنانه در کنار گوش سبب تحریک و لذت مرد ميشود ، سیستم گردش خون را تندتر ميکند و هیجان مرد بالا میرود . به آرامی پشت لاله گوش و گردن را ببوسید و اجازه دهید با زبان نبض گردن مرد را حس کنید.

 

2. لب‌ها هم براي مردان و هم زنان از قسمتهای حساس بدن است، لبها را در شروع هم آغوشی ببوسید. خيلي‌ها معتقد هستند این زنان هستند که بیش تر با بوسیدن تحریک جنسی میشوند ولی مردان بوسیدن در شروع روابط را عاملی بسیار محرک ميدانند .

 

3. بیضه‌ها یکی از عوامل تحریک جنسی در مردان میباشد ، بیضه‌ها با پوست نازک نرمي پوشیده شده است و از قسمتهای محرک بدن مردان است که بيش ترین ميزان رگ و اعصاب در آن جا جمع شده است کشاله ران و بیضه‌ها را به آرامی لمس کنید و با انگشتانتان بصورت دایره ای به آرامی بمالید. لمس دهانی بیضه‌ها براي مردان محرک تر و بسیار لذتبخش تر است.

 

4. قسمتهای داخل ران را با فشار بیشتری مالش دهید. میتوانید در حالی که مرد را در اغوش گرفتید و پشت گردن و گوشها و لبانش را می‌بوسید از پهلو ران پای خود را در بین پاهای مردتان بگذارید آهسته با پاهایتان این قسمت را لمس و نوازش کنید.

 

5. بجاي این که صرفا روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود تلاش کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در موقع تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفاء نکنید. زبان را بصورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان براي لمس بیضه‌ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود میباشد .

 

6. نوک سینه مردان هم یکی از راه‌های تحریک جنسی میباشد ، برخی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، ولی بعضی خيلي طرف دار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جز کدامیک گروه است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از وی سوال کنید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.

 

7. قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است برترین جا براي به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می‌توان خاطرنشان کرد حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بيش ترین ميزان رگ‌های تندخو آنجاست این زمینه در خصوص زنان هم صدق ميکند . زیر بیضه‌ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و تلاش کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهت‌ها گوناگون حرکت دهید.

 

8. اطراف ران و استخوان شرمگاهی یا عانه از محرکترین و حساس ترین نقطه‌های بدن مرد است که بیش تر زنان آن را نمی دانند. زمانی که مرد دراز کشیده است، سمت راست شکمش اندکی بالاتر از استخوان شرمگاهی را ببوسید و با زبان لمس کنید. دو طرف شکم یک سمت پهلوها بالاتر از آلت تناسلی را فراموش نکنید.

 

9. درست مثل اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می‌رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ جنسی و مهم تر از همه با گرمای نفس‌های خود تحریک کنید.

.

نشانه‌های ارضا شدن مردان:

در مردها آلتشان سفت می‌شود و مردها بعد از ارضا شدن مایعی لزج از آلتشان بیرون میاید. مردها پس از ارضا شدن آب دهان ترشح و میزان تنفس افزایش می‌‌یابد. در مردها بعد از انزال بدن سست شده و احساسی دست می‌دهد که معمولا چشمانشان را می‌‌بندند و بلافاصله بعد از انزال عمل ادرار کردن به خوبی صورت نمی گیرد. زیرا دریچه پروستات به شکل خودکار کمی باز و بسته می‌ شود.

.

نتیجه‌گیری ویژه برای خانم‌ها

با توجه به مطالب گفته شده، آشنایی با نقاط حساس بدن مرد از جانب زن به در بهبود رابطه جنسی کمک بسیاری خواهد کرد. بسیاری از مسکلات جنسی مردان به خصوص زود انزالی ریشه در عدم معاشقه کافی و مناسب دارد. یک معاشقه عالی زمانی صورت می‌گیرد که شما بتوانید نقاط حساس بدن همسرتان را بشناسید و این نواحی را به درستی لمس و تحریک کنید.

توجه داشته باشید که همه افراد در میزان حساسیت خود به نقاط مختلف بدن مانند هم نیستند پس لازم است که شما در طول رابطه جنسی به واکنش‌های همسرتان بیشتر دقت کنید تا بتوانید بیشترین میزان حساسیت او را بیابید. توجه به نیازها و علائق همسرتان نه تنها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد بلکه در روابط عاطفی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.
.
منابع:
.https://www.beytoote.com
.https://honarehzendegi.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت