راهنمای گردنبند مناسب لباس عروس

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

چه نوع گردنبندی برای هر یقه لباس مناسب است؟

برای لباس‌های دکلته و یقه‌های قلبی شکل، گردنبندهای بزرگ و پر زرق و برق ظاهری فوق العاده ایجاد می‌کنند. لباس هایی با یقه‌های کشیده یا تزئینات زیاد در نزدیکی گردن (یقه هالتر، هفتی بلند) باید با گردنبندهای ساده تر تزئین شوند، مانند یک آویز ظریف یا یک گردنبند مروارید کلاسیک یا الماس و جواهرات با کیفیت.

.

برای لباسهایی که بر روی آن تزئینات زیادی وجود دارد (پر، ملیله دوزی، پولک دوزی) چه جواهراتی باید استفاده کرد؟

جواهراتتان را با لباس عروسی خود هماهنگ کنید. اگر لباس شما دارای کریستال‌های مصنوعی زیادی است، می‌توانید از جواهرات کریستالی شکل استفاده کنید.

.

آیا باید بین یک گردنبند پرکار و یک گوشواره پرکار یکی را انتخاب کنید یا می‌توانید هر دو را با هم استفاده کنید؟

این بستگی زیادی به لباس شما دارد. اگر لباس شما تزئینات زیادی دارد، به یکی از آن دو اکتفا کنید. یک جفت گوشواره انتخاب کنید یا یک گردنبند که مکمل لباس شما باشد. اگر لباستان تزئینات کمتری دارد، می‌توانید روز عروسی هر دو گردنبند و گوشواره را استفاده کنید.

.

چطور جواهرات مورد نظرمان را انتخاب کنید و در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنیم؟

یک جفت گوشواره الماس می‌تواند هزینه زیادی به شما تحمیل کند. در عوض، به دنبال جواهرات با کیفیت سفارشی باشید که ظاهری مشابه دارند و با نگاه کردن به آنها حس می‌کنید الماس واقعی استفاده شده است. برای صرفه جویی بیشتر، می‌توان اقدام به کرایه کردن جواهرات گران قیمت کرد.

.

چه نوع جواهراتی می‌توانند بهترین ظاهر را در عکس‌های عروسی ایجاد کند؟

جواهرات پر ابهت همیشه در عکس‌ها به بهترین شکل دیده می‌شوند. تکه‌های کوچک مثل یک جفت گوشواره میخی، ممکن است به راحتی در زیر موها یا تور شما پنهان شود. اما چه شما بخواهید جواهرات پرکار و پرزرق و برق استفاده کنید یا جواهرات ظریف، مهم این است که با عکاس خود درباره هر چه بهتر دیده شدن آنها صحبت کنید و بخواهید طوری به شما ژست بدهد که اکسسوری هایتان نمایان باشد.

.

آیا جواهرات عروسی فقط باید نقره ای یا طلایی باشند یا می‌توان از فلزات رنگی دیگر نیز استفاده کرد؟

شما می‌توانید به هر رنگی که دوست دارید جواهرات خود را انتخاب کنید. اما اگر بخواهید جواهراتتان هرگز از مد افتاده نباشد بهتر است به رنگ‌های کلاسیک یعنی طلایی و نقره ای بچسبید. رنگ‌های دیگر ممکن است چند سال بعد وقتی دیگر مد روز نیستند، در عکس عروسی شما قدیمی بنظر برسند.

.

آیا می‌توانید علاوه بر حلقه عروسی خود یک حلقه دیگر هم بپوشید؟

بله، حتماً. یک انگشتر فوق العاده دیگر می‌تواند بر زیبایی دست شما بیفزاید اما توجه کنید که آن را در دست راست بپوشید.

.

تازه ترین مد در جواهرات عروسی چیست؟

من عاشق عروس هایی هستم که از جواهرات سنتی عروسی دوری می‌کنند و بر اساس شخصیت منحصر به فرد خود اقدام به انتخاب طلا و جواهر می‌کنند. جواهرات سفارشی به روز این روزها بین عروس‌ها خیلی محبوب شده است، و دیدن عروس‌ها با اکسسوری‌های پر جزئیات و ریزه کاری شده جالب است. جواهرات سنتی همیشه زیبا خواهد بود، اما عروس‌ها با مدل‌های سفارشی بهتر و کاملتر می‌توانند شخصیت خودشان را ابراز کنند، که این فوق العاده است.
.
منابع:
.https://www.bazmyar.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت