نشانه مردان عاشق

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

1. او با دقت به شما توجه می‌کند.

او به شما همانند یک الهه نایاب نگاه می‌کند و نمی‌تواند باور کند که زنی همانند شما وجود داشته باشد. او حتی ممکن است این موضوع را به زبان بیاورد و به شما بگوید: «من نمی‌توانم باور کنم که کسی مانند شما وجود دارد». اما توجه داشته باشید که این دیدگاه از روی شهوت و میل جنسی نباشد. او در این نشانه رفتارهای شما را تحسین می‌کند و نمی‌تواند از شما چشم بردارد.

.

2. مرد عاشق برای خوشحالی و خوشبختی شما تلاش می‌کند.

عشاق واقعی چیزی را از طرف مقابل طلب نمی‌کنند؛ بلکه تمام داشته‌های خود را به عشق خود می‌بخشند. لزوما داشته‌های ارزانی شده توسط عشاق مادی نیستند و احساسات و شادی‌ها نیز به اشتراک گذاشته می‌شوند. مردان زمانی که کسی را دوست دارند، می‌خواهند طرف مقابلشان همه چیز داشته باشد و به تمام آرزوهایش برسد. به همین خاطر یک مرد عاشق تمام تلاشش را می‌کند تا با کوچک‌ترین اقدامات خود نیز شما را خوشحال کند.

عشق فقط یک احساس نیست، یک فعل است که به عرصه عمل در می‌آید. بزرگ‌ترین اقداماتی که نشان می‌دهد یک مرد عاشق شما است، زمانی است که او به هر طریقی برای رضایت و شادی شما تلاش می‌کند.

.

3. شما اولویت اول زندگی او هستید.

همه ما روزانه مشغله‌ها و تعهدات مختلفی داریم. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، شما را در اولویت تمام مشغله‌ها و تعهداتش قرار می‌دهد. او حتی اگر زمانی برای فراقت نداشته باشد، تمام تلاشش را می‌کند تا زمانی را برای بودن با شما اختصاص دهد. هنگامی که یک مرد به شما عشق می‌ورزد، شما مهم‌ترین فرد زندگی او هستید و او اطمینان می‌دهد که شما را بر هر مشغله‌ای مقدم بداند.

.

4. مرد عاشق برای زندگی با شما در آینده برنامه‌ریزی می‌کند.

عشاق واقعی آینده خود را با معشوقه‌شان تصور می‌کنند و مردان عاشق برای زندگی عاشقانه با خانم مورد علاقه‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند. در همین راستا مردان تمایل دارند تا درباره احساسات، سرگرمی‌ها و تمایلات زن مورد علاقه خود بیشتر بدانند و بهتر او را بشناسند. شاید یک مرد عاشق درباره آینده خود با شما صحبت نکند؛ اما با زبان بی‌زبانی نشان می‌دهد که او آینده خود را با شما در نظر گرفته است.

.

5. یک مرد عاشق چیزهایی را در شما می‌بیند که دیگران نمی‌بیند.

یک مرد عاشق به تمام رفتارها و عادت‌های شما توجه می‌کند و می‌داند که چگونه با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید، چگونه ذهن شما کار می‌کند، چگونه احساسات خود را پردازش و آن‌ها را بیان می‌کنید. او به تمام جزئیات کوچک مربوط به ابعاد شخصیتی شما دقت می‌کند.

او فقط ظاهر شما را دوست ندارد؛ بلکه شیفته باطن شما نیز هست. عشاق واقعی از خوبی و بدی یکدیگر می‌گویند و برای تعالی یکدیگر تلاش می‌کنند. آن‌ها از خصلت‌های نیکوی معشوقه خود مراقبت می‌نمایند و نمی‌گذارند ویژگی‌های خوب فرد تضعیف شود.

.

6. او از شما دفاع و پشتیبانی می‌کند.

این نشانه یکی از مهم‌ترین و واضح‌ترین ویژگی‌‌های عشاق واقعی است. اکثر مردان دوست دارند از بحث و جدل اجتناب کنند، اما هنگامی که پای شما در میان است، حاضرند با نزدیک‌ترین دوستان و حتی خانواده خود بر سر دفاع از شما درگیر شوند. آن‌ها با دفاع از شما می‌خواهند نشان دهند که عاشقانه شما را دوست دارند و همیشه پشتیبان شما خواهند بود.

.

7. مرد عاشق احساسات واقعی خود را تنها با شما در میان می‌گذارد.

مردان به طور کلی نسبت به نشان دادن رفتارهایی که می‌توانند توسط دیگران به عنوان نقطه ضعف برداشت شوند، محتاط هستند. آن‌ها دوست دارند همیشه قوی و مستحکم به نظر برسند.

اما زمانی که یک مرد عاشق می‌شود، دیوارهای سنگی شخصیت خود را فرو می‌ریزد و احساسات واقعی خود را بروز می‌دهد. نمایش آسیب‌پذیری و نگرانی‌ها توسط یک مرد عاشق می‌تواند زمان ببرد، اما بروز احساسات واقعی نشان می‌دهد که او به شما اعتماد کرده است و می‌خواهد شما از او عاشقانه محافظت کنید.

.

8. او به خاطر شما از خود گذشت و فداکاری نشان می‌دهد.

برای مردان گذشت و فداکاری برای کسی که عاشقانه دوستش دارد، آسان است. عشق مقدمه‌ای برای رفع خودخواهی و رشد بلوغ فکری است. عشاق برای جلب رضایت معشوقه خود دست به هر کاری می‌زنند.مردانی که عشق را تجربه می‌کنند، نمی‌خواهند معشوقه خود را ناراضی ببینند از این رو از هیچ گذشت و فداکاری برای شاد کردن او، دریغ نمی‌کنند.

.

9. یک مرد عاشق با جان و دل به شما گوش می‌دهد.

مطالعات نشان می‌دهند که زنان نسبت به مردان، شنوندگان بسیار بهتری هستند. اما مهارت گوش دادن فعال در مردان به هنگام عشق خود را نمایان می‌کند. بنابراین هنگامی که می‌بینید یک مرد نه تنها به شما گوش می‌دهد، بلکه به طور فعال به شما توجه می‌کند و پاسخ می‌دهد، می‌توانید به عشق او پی ببرید.

.

10. مرد عاشق در بدست آوردن شما تسلیم نمی‌شود.

عشق بدون مبارزه و تلاش اتفاق نمی‌افتد. یک مرد عاشق هیچ‌گاه از همراهی شما پا پس نمی‌کشد و شما را ترک نمی‌کند. عشاق واقعی تا آخرین لحظه برای بدست آوردن شما تلاش می‌کنند و از هیچ مانعی نمی‌ترسند.

.

11. یک مرد عاشق برای اکثر مسائل کوچک و بزرگ از شما مشورت می‌گیرد.

عاشق واقعی در کوچک‌ترین مسائل نیز از معشوقه‌اش نظرخواهی می‌کند. مردان هنگام مواجه با عشق خواستار تایید اعمال و تصمیمات خود توسط معشوقه‌شان هستند. مهم نیست که چقدر موضوع بزرگ یا کوچک است، یک مرد عاشق برای دریافت مشاوره از شما اقدام می‌کند. او حتی برای انتخاب یک ماشین جدید نیز از شما نظر می‌خواهد یا حتی برای تصمیمات کاری خود از شما راهنمایی می‌گیرد، پس این نشانه را جدی بگیرید و اگر در رابطه عاشقانه خود با یک مرد مورد مشورت قرار می‌گیرید از عشق پدید آمده غافل نشوید.

.

12. او خاطرات، مناسبت‌ها و علایق شما را فراموش نمی‌کند.

اگر یک مرد در رابطه عاشقانه با شما جدی نباشد، ممکن است حتی تاریخ تولد شما را نیز فراموش کند. اما عشاق واقعی نه تنها مناسبت‌های مهم را فراموش نمی‌کنند بلکه از مدت‌ها قبل برای شگفت‌زده کردن شما برنامه‌ریزی می‌کنند. آن‌ها کوچک‌ترین جزئیات و علایق را نیز در نظر می‌گیرند و هرگز اولین مکان و زمان آشنایی با شما را از خاطر نمی‌برند.

.

13. مرد عاشق به شما افتخار می‌کند.

مردان در عشق واقعی از اینکه به معشوقه خود افتخار کنند، خجالت نمی‌کشند. آن‌ها عملکرد شما را تحسین می‌کنند و به سخت‌کوشی شما واکنش نشان می‌دهند.

.

14. مرد عاشق به واسطه علاقه به شما، به خانواده، دوستان و نزدیکان شما نیز احترام می‌گذارد.

یک مرد عاشق اگر بداند کسی برای شما مهم است، او نیز فرد موردنظر را با آغوش باز می‌پذیرد. او برای شاد کردن شما به خانواده و بستگان‌تان احترام می‌گذارد و برای توجه به احساسات معشوقه خود حاضر است در حفظ روابط با خانواده و دوستان شما از خود‌گذشتگی کند.

.

15. او برای ارزیابی احساسات خود ممکن است مدتی از شما فاصله بگیرد.

باور کنید یا نه، بعضی از مردان در مواجه با عشق، دچار سردرگمی می‌شوند. هنگامی که یک مرد احساس می‌کند که عشق او را تغییر داده، ممکن است از شما فاصله بگیرد تا علاقه و عشق خود را ارزیابی کند و نسبت به شرایط خود آگاهی یابد. اگر مدت کوتاهی است که او به پیام‌های تلفنی و تماس‌های‌تان پاسخ نمی‌دهد نگران نشوید، این برخوردها می‌تواند نشانه بروز عشق باشد.

.

16. او دوست دارد لبخند شما را ببیند.

عاشقان واقعی با معشوقه خود به آرامی و با صمیمیت حرف می‌زنند. آن‌ها نمی‌خواهند طرف مقابل خود را، گریان یا ناراحت ببینند و حاضرند برای دیدن لبخند معشوقه خود هر کاری انجام دهند.

.

17. مرد عاشق مراقب سلامتی و آرامش شما است.

یک مرد عاشق نمی‌خواهد معشوقه‌اش دچار بیماری یا درد شود و هیچ رنجی را متحمل گردد؛ از این رو همواره مراقب سلامتی و آرامش او است.

.

18. او به قول‌های خود عمل می‌کند.

عشق به یک زن باعث می‌شود تا یک مرد نسبت به تمام وعده‌های خود متعهدانه عمل کند. او دوست ندارد که معشوقه‌اش نسبت به او احساس عدم ثبات و دروغ‌گویی کند؛ از این رو با صداقت به قول‌های خود عمل می‌کند و برای برآورده کردن وعده‌هایش حاضر به تغییر است.

.

19. او تلاش می‌کند تا شما را تحت تاثیر قرار دهد.

او برای اثبات علاقه و احساس عاشقانه‌اش دست به هر کاری می‌زند. حتی ممکن است قدری عصبی شود یا حتی کارهای احمقانه‌ای انجام دهد تا قدری از توجه شما را به خود جلب کند. یک مرد عاشق دوست دارد که تایید شما را همیشه با خود داشته باشد و کاری خلاف میل شما انجام ندهد.

.

20. او برای غافل‌گیر کردن شما تلاش می‌کند.

یک مرد عاشق برای ساختن خاطرات ناب، عاشقانه و منحصر به فرد برنامه‌ریزی و برای غافلگیری شما تلاش می‌کند.

.

منابع:
.http://namnak.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت