ترفندها و نکات آماده شدن برای شیک پوشی در فصل بهار

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط
چیزی به شروع بهار باقی نمانده است و خانم‌های خوش سلیقه درصدد هستند با انتخاب لباس‌های زیبا به شیک پوشی در فصل بهار هم ادامه دهند. بهار فصل لباس‌های زیبا و شیک است اما گاهی سرد شدن هوا و نامتعادل شدن شرایط هوایی ممکن است این کار را برای شما دشوار کند. شیک پوشی در فصل بهار بدون هزینه‌های آنچنانی و خرید لباس‌های جدید هم ممکن است، فقط کافی است از لباس‌هایی که دارید به روشی متفاوت و جدید استفاده کنید و استایل خود را در فصل بهار شکل دهید.با بالا رفتن هزینه‌های زندگی، خرید لباس‌های جدید برای هر فصل نیز دشوارتر می‌شود اما این مساله نمی‌تواند محدودیتی برای شیک پوشی شما ایجاد کند. اگر می‌خواهید در بهار هم زیبا و جذاب لباس بپوشید کافی است چند نکته کلیدی و مهم را رعایت کنید و از لباس‌های فصل زمستان و تابستان به شکلی دیگر در استایل خود بهره ببرید. سعی کنید دید بازتری داشته باشید و کارکرد و راحتی را در اولویت قرار دهید تا شیک پوشی در فصل بهار هم به سادگی ممکن شود.

.

استفاده از لباس‌های رویی با رنگ روشن

رنگ لباس نقش مهمی در استایل شما ایفا می‌کند. اگر می‌خواهید در بهار استایلی جذاب و زیبا داشته باشید لباس‌های مشکی و تیره را کنار بگذارید و تا حد ممکن از لباس‌هایی که رنگ‌های روشن‌تر و بهاری‌تری دارند استفاده کنید. اگر جزو افرادی هستید که لباس رنگ روشن در کمد شما پیدا نمی‌شود و همه چیزهایی که دارید مشکی و خاکستری و قهوه‌ای است نگران نباشید، می‌توانید همان لباس‌هایی را که دارید بپوشید فقط یک جزء جدید به آن‌ها اضافه کنید. لباس رویی شما در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند، شما می‌توانید یک پالتو یا بارانی در رنگ روشن و بهاری انتخاب کنید و روی لباس‌های تیره خود بپوشید و استایل بهاری خود را بسازید.

.

استفاده از ترکیب دامن و ژاکت بافتنی

در فصل بهار به خصوص روزهای اول بهار هوا هنوز زمستان به طور کامل رخت برنبسته است و هوا چندان معتدل نیست بنابراین نباید انتظار داشته باشید که با لباس‌های نازک و خنک بهاری احساس راحتی داشته باشید. اتفاقا تعطیلات نوروزی هم در این روزهای ابتدایی بهار قرار گرفته است و خنکی هوا ممکن است مشکل ساز شود. پس اگر می‌خواهید شیک پوشی در فصل بهار را به بهترین شکل رعایت کنید و همزمان راحت و گرم هم باشید یک ترکیب مناسب و متعادل برای لباس‌های خود انتخاب کنید. ترکیب ژاکت بافتنی یا بلوز بافتنی ظریف به همراه یک دامن می‌تواند بهترین گزینه برای شیک پوشی در فصل بهار باشد. این ترکیب بسیار خانمانه و شیک است و در عین به روز بودن و بهاری بودن شما را از سرما و خنک هوا هم حفظ می‌کند.

.

استفاده از دمپایی پاشنه بلند برای شیک پوشی در فصل بهار

وقتی فصل بهار آغاز می‌شود دمپایی‌های پاشنه بلند و یا همان کفش‌های پاشنه بلند پشت باز محبوبیت بسیار زیادی پیدا می‌کنند. این کفش‌ها بسیار راحت و تطبیق پذیر هستند و در آب و هوای معتدل بهاری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این کفش‌ها را هم می‌توان با لباس‌های مجلسی و مهمانی مثل دامن و … پوشید و هم به عنوان کفش بیرون و همراه با شلوار جین و شلوار پارچه‌ای از آن‌ها استفاده کرد. پوشیدن و درآوردن این کفش‌ها بسیار راحت است و به همین دلیل می‌توانند گزینه خوبی برای سفرهای بهاری و تابستانی هم باشند. البته در نظر داشته باشید که چنین کفشی برای هوای بارانی مناسب نیست و در چنین شرایطی بهتر است از بوت‌های بهاری که در ادامه مقاله آن‌ها را معرفی خواهیم کرد استفاده کنید.

.

پوشیدن لباس‌های سرتاپا سفید

یک تصور غلط در مورد رنگ سفید وجود دارد و آن این است که رنگ سفید مخصوص فصل تابستان است و شما نباید در فصل‌های دیگر از این رنگ در لباس‌های خود استفاده کنید. اما قوانین قدیمی و تکراری مد، دیگر منسوخ شده‌اند و هیچ دلیلی برای نپوشیدن لباس‌های سفید به خصوص در فصل بهار وجود ندارد. شما می‌توانید در فصل بهار، سرتا پا سفید بپوشید مثلا یک شلوار جین سفید را با یک مانتوی سفید همراه کنید و روی آن‌ها یک کت جین آبی بپوشید و استایل بهاری زیبای خود را بسازید. برای تنوع  بیشتر خود می‌توانید کفشی هم با رنگ متفاوت انتخاب کنید و بر زیبایی و جذابیت استایل خود بیفزایید.

.

استفاده از بوت‌های بلند برای شیک پوشی در فصل بهار

بوت‌های بلند از محبوب‌ترین انواع بوت‌های زنانه هستند که در زمستان کاربرد زیادی دارند. این بوت‌ها هم به عنوان بوت بیرون و هم به عنوان یک بوت مجلسی شیک می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند و پاهای شما را گرم و راحت نگه دارند. اما این انتخاب تنها محدود به فصل زمستان نیست، برای شیک پوشی در فصل بهار هم می‌توان از بوت‌های بلند استفاده کرد به شرطی که لباس‌های مناسبی را برای همراه کردن با این بوت‌ها انتخاب کرده باشید مثلا یک مانتوی تابستانی زیبا را همراه با بوت بلند بپوشید و با یک شوار جین یا کشی تیره استایل خود را کامل کنید. اکسسوری‌های مناسب را نیز فراموش نکنید.

.

پوشیدن لباس رویی بلند و نازک

همان طور که گفتیم لباس رویی برای شیک پوشی در فصل بهار اهمیت بسیاری دارد و شما باید برای داشتن استایلی کامل و شیک در این فصل، حتما لباس رویی زیبا و مناسبی انتخاب کنید. استفاده از لباس رویی و پوشیدگی در فصل بهار به معنای آن نیست که شما باید سراغ لباس‌های ضخیم زمستانی مثل کاپشن و پالتو بروید. بلکه یک لباس رویی نازک هم می‌تواند در روزهای معتدل شما را گرم و راحت نگه دارد. پس پالتوی پشمی را کنار بگذارید و به جای ان از یک بارانی نسبتا نازک روی لباس‌های اصلی خود استفاده کنید تا در این فصل نیز راحت و شیک و خوش لباس باشید.

.

استفاده از شال و روسری ابریشمی به جای شال پشمی

شال‌های پشمی و ضخیم از اکسسوری‌های ضروری برای فصل زمستان هستند اما با شروع فصل بهار و معتدل شدن هوا شما نیازی به این اکسسوری‌ها نخواهید داشت. شما حتی می‌توانید به ترکیب بقیه لباس‌های زمستانی خود دست نزنید و در بهار نیز همان‌ها را به تن کنید فقط به جای شالگردن و شال‌های پشمی و ضخیم از شال و روسری ابریشمی استفاده کنید. این اکسسوری‌های زیبا نه تنها استایل بهاری شما را کامل و جذاب می‌کنند بلکه راحت و سبک هم هستند. یک روسری ابریشمی در رنگ‌های شاد و زیبا هم می‌تواند پوشش شما را کامل کند و هم به عنوان یک اکسسوری تزئینی برای زیباتر کردن استایل بهاری به کار رود.

.

چند مدل بوت برای شیک پوشی در فصل بهار

همان طور که گفتیم بوت‌های بهاری یکی از ضروری‌ترین بخش‌های استایل شما در این فصل هستند، در روزهای بهاری وقتی هوا خنک و بارانی می‌شود تنها یک جفت بوت مناسب است که می‌تواند شما را از سرما حفظ کند و همزمان شیک بودن و جذابیت استایل شما را نیز تضمین کند. اما چه بوت‌هایی و کدام مدل از آن‌ها برای فصل بهار مناسب است؟ در ادامه پنج مدل از جدیدترین مدل‌های بوت بهاری را که برای شیک پوشی  در این فصل مناسب هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

بوت جیر پاشنه دار: بوت‌های جیر همیشه طرفداران خود را دارد، اگرچه تمیز و خشک نگه داشتن بوت‌های جیر ساده نیست اما بافت شیک و زیبایی که این بوت‌ها دارند جذابیت استایل شما را تضمین خواهند کرد به خصوص اگر بوت جیر شما کمی هم پاشنه داشته باشد و قد شما را بلندتر جلوه دهد.

بوت پاشنه کوتاه سگک دار: سگک روی بوت در سال‌های اخیر جزو موارد فراموش شده و از مد افتاده محسوب می‌شد اما امروزه این مدل دوباره به دنیای مد بازگشته است و اگر می‌خواهید یک بوت بهاری مدل جدید داشته باشی مدل‌های سگک دار به خصوص نوع پاشنه کوتاه آن را فراموش نکنید.

بوت سفید پاشنه بلند: کفش‌های سفید چند سالی است که در دنیای مد حرف اول را می‌زنند و جای تعجبی ندارد اگر بوت‌های زنانه هم در این رنگ طراحی و تولید شوند. یک جفت بوت سفید پاشنه بلند می‌تواند بهترین انتخاب برای فصل بهار باشد چون هم به روز و خانمانه است و هم رنگی مناسب فصل بهار دارد.

بوت پاشنه بلوکی: بوت‌های پاشنه بلوکی مزایای زیادی دارند، حفظ تعادل با آن‌ها ساده‌تر است و فشار وارده بر پاها و کمر با این پاشنه‌های ضخیم کاهش پیدا می‌کند در نتیجه راه رفتن با این مدل از بوت بسیار ساده‌تر است. پس اگر راحتی برای شما در اولویت است بوت پاشنه بلوکی همان چیزی است که در فصل بهار به آن نیاز دارید.

.
منبع: مجله قرمز | https://redmag.ir

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت