کارآگاه نایت: رستگاری / Detective Knight: Redemption

  • درباره
  • گزارش ایراد

2022

◉ درباره: پس از وقایع قسمت قبلی، کارآگاه جیمز نایت (با بازی بروس ویلیس) به دلیل قتل وینا و بریگا در زندان است. با فرا رسیدن کریسمس، کارآگاه نایت تلاش می‌کند تا از زندان فرار کند اما در میانه راه توسط گروهی مسلح با لباس بابانوئل گرفتار می‌شود. حال او برای دستگیری این گروه مسلح در ازای بازگشتن به شغلش، تلاش می‌کند اما…

فیلم کارآگاه نایت: رستگاری محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه ادوارد جان دریک، این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های کارآگاه نایت می‌باشد که در تاریخ 9 دسامبر 2022 توسط کمپانی Lionsgate به صورت اینترنتی نیز منتشر می‌گردد. اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 11 اکتبر سال 2022 نیز منتشر گردید و استقبال چندان خوبی‌از نظر تماشاگران و جذب مخاطب از آن به عمل نیامد با این حال تیم سازنده آن دومین قسمت آن را چندما پس از اولین قسمت از آن نیز منتشر نمودند که در آن هنرپیشگانی چون بروس ویلیس، کوری لارج، لاکلین مونرو، پل جوهانسون، بو میرچف، میراندا ادواردز، جان کاسینی همانند قسمت نخست آن به ایفای نقش نیز پردخته‌اند.

◉ کارگردان: Edward Drake
◉ ستارگان: Bruce Willis, Corey Large, Lochlyn Munro

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “کارآگاه نایت: رستگاری / Detective Knight: Redemption” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «کارآگاه نایت: رستگاری / Detective Knight: Redemption» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان کارآگاه نایت: رستگاری / Detective Knight: Redemption بر روی لینک اشاره نمایید …