آن زن گفت / She Said

  • درباره
  • گزارش ایراد

2022

◉ درباره: مگان توهی و جودی کانتور، خبرنگاران نیویورک تایمز است که برای افشای سوءاستفاده جنسی هاروی واینستین از زنان تلاش کردند. در نهایت این اتفاق به راه‌اندازی جنبش MeToo کمک کرد و دهه‌ها سکوت در مورد موضوع تجاوز جنسی در هالیوود را از بین برد و…

فیلم آن زن گفت محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ماریا شرادر و تهیه کنندگی برد پیت، این فیلم در تاریخ 18 نوامبر 2022 با بودجه 30 میلیون دلاری توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز در آمریکا به اکران عمومی رسید و با توجه به تبلیغات گسترده میدانی این فیلم انتظار میرفت فروش قابل توجهی را در گیشه و باکس آفیس آمریکا به دست اورد اما تبلیغات گسترده تاثیر چندانی در جذب مخاطب نداشت و در مجموع این فیلم با 49 روز اکران تنها توانست به فروش 10 میلیون دلاری نیز دست یابد. فیلم سینمایی آن زن گفت She Said 2022 درباره یک موضوع مهم اجتماعی به نام جنبش من هم (Me Too movement) می‌باشد که این روزها هنوز هم در شبکه‌های اجتماعی هشتگ‌های آن بعد از مدت‌ها ترند میشود. داستان این فیلم بر اساس یک کتاب به همین نام نوشته جودی کانتور و مگان توهی اقتباس شده است و به داستان واقعی جودی کانتور و مگان توهی می‌پردازد که در سال 2017 با انتشار و افشای یک مقاله در نیویورک تایمز به هاروی واینستین اتهام سو استفاده جنسی زده و باعث شد یک موج بزرگ اعتراضات و به وجود آمدن جنبش من هم شود. بعد از شکایت سوء استفاده جنسی بسیاری از بازیگران زن از هاروی واینستین، این تهیه کنندگی آمریکایی به 23 سال زندان محکوم گردید و از تمامی آکادمی‌های فیلم نیز اخراج گردید و جودی کانتور و مگان توهی در سال 2019 یک کتاب بر اساس داستان خود منتشر نمودند و در سال 2020یونیورسال پیکچرز حق پخش ساخت این فیلم را خریداری کرد.

◉ کارگردان: Maria Schrader
◉ ستارگان: Carey Mulligan, Zoe Kazan, Patricia Clarkson

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “آن زن گفت / She Said” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «آن زن گفت / She Said» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان آن زن گفت / She Said بر روی لینک اشاره نمایید …