وان پیس: قرمز / One Piece Film: Red

  • درباره
  • گزارش ایراد

2022

◉ درباره: داستان این انیمه در مورد یوتا، محبوب ترین خواننده جهان است که برای اولین بار در یک کنسرت زنده خود را به جهانیان نشان می‌دهد. صدایی که همه دنیا منتظرش بودند در آستانه طنین انداز شدن است و…

انیمه وان پیس قرمز محصول سال 2022 کشور ژاپن به کارگردانی گورو تانیگوچی و نویسندگی داستان و فیلمنامه تسوتومو کورویوا، داستان این انیمیشن بر اساس سریال محبوب و جذاب وان پیس نوشته ائیچیرو اودا که از سال 1997 پخش آن آغاز شده است نیز به اقتباس در آمده است. این انیمیشن در تاریخ 4 نوامبر در کشور ژاپن و بیش از 15 کشور دنیا به اکران عمومی رسید و با استقبال گسترده تماشاگران و مخاطبین وان پیس و دوست داران انیمه مواجه گشت و در مجموع توانست در سراسر جهان به فروش 200 میلیون دلاری نیز دست یابد. سرمایه گذاری و تولید این انیمیشن را کمپانی Toei Company بر عهده داشته است که یکی از مشهور ترین سازندگان انیمه در کشور ژاپن محسوب می شود. هم اکنون میتوانید این انیمه را با زیرنویس فارسی از وبسایت هکس دانلود مشاهده و دریافت نمایید.

◉ کارگردان: Gorô Taniguchi
◉ ستارگان: Mayumi Tanaka, Kazuya Nakai, Akemi Okamura

منبع ویدئو: فیلو

*️⃣ راهنمای پخش “وان پیس: قرمز / One Piece Film: Red” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «وان پیس: قرمز / One Piece Film: Red» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان وان پیس: قرمز / One Piece Film: Red بر روی لینک اشاره نمایید …