گرگ / Bhediya

  • درباره
  • گزارش ایراد

2022

◉ درباره: فیلم هندی گرگ 2022 در مورد مردی جوان به نام باسکار (با بازی وارون دهاوان) است که پس از اینکه یک گرگ در جنگل‌های آروناچال او را گار می‌گیرد، شروع به تغییر می‌کند. در حالی که باسکار شروع به تبدیل شدن به یک گرگینه می‌کند، او و دوستانش در میان پیچ و تاب‌ها و چرخش‌ها به دنبال یافتن پاسخ این معما هستند. در این میان باسکار نگران است که هیولای دورن او، جان مردم شهر را به خطر انداخته و…

فیلم گرگ محصول سال 2022 کشور هندوستن به کارگردانی عمار کاشیک و نویسندگی داستان و فیلمنامه نیرن بات، این فیلم سینمایی در تاریخ 22 نوامبر 2022 در کشور هندوستان توسط کمپانی Jio Studios با بودجه 8 میلیون دلاری نیز به اکران عمومی نیز رسید و علاوه بر کشور هندوستان در بیش از 5 کشور دیگر به صورت همزمان اکران خود را آغاز نمود و بر خلاف تبلیغات گسترده میدانی در هندوستان بازهم نتوانست فروش و موفقیت تجاری خوبی را در گیشه کشور هندوستان نیز به دست آورد. فیلم سینمایی Bhediya به کارگردانی عمار کاشیک که با سرمایه گذاری دو استدیو فیلمسازی به تولید رسیده است تنها توانست در اکران داخلی و خارجی خود به فروش 10 میلیون دلاری نیز دست یابد. فیلم گرگ که در آروناچال پرادش یکی از ایالات کشور هند فیلمبرداری نیز انجام گردیده ست هنرپیشگانی چون وارون دهاوان، کریتی سانون، آبیشک بانرجی، کریش ساینی، دیپاک دوبریال، پالین کاباک، دوسام بیونگ، بهار الاسلام، مودانگ پای به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

◉ کارگردان: Amar Kaushik
◉ ستارگان: Varun Dhawan, Kriti Sanon, Abhishek Banerjee

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “گرگ / Bhediya” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «گرگ / Bhediya» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان گرگ / Bhediya بر روی لینک اشاره نمایید …