نانوا / The Baker

  • درباره
  • گزارش ایراد

2022

◉ درباره: فیلم نانوا 2022 داستان در مورد نانوای مسن و تنهایی باید هر کاری از دستش بر می آید انجام دهد تا از نوه خود دربرابر گانگسترها محافظت کند.

فیلم نانوا (The Baker) یک فیلم اکشن و جنایی محصول سال 2022 به کارگردانی جاناتان سوبول است. این فیلم با بازی ران پرلمن، الیاس کوتیاس، هاروی کایتل، ژول دیوید مور، اما هو و پائولو مانچینی، داستان یک نانوای مسن و تنها را روایت می‌کند که باید هر کاری از دستش بر می‌آید انجام دهد تا از نوه خود دربرابر گانگسترها محافظت کند.

داستان فیلم از این قرار است که نانوای مسن و تنهای به نام جوزف، یک روز متوجه می‌شود که نوه‌اش، دانیل، به دلیل بدهی‌های پدرش، توسط گانگسترها تهدید می‌شود. جوزف که نمی‌خواهد دانیل به خطر بیفتد، تصمیم می‌گیرد از او محافظت کند. او به دانیل کمک می‌کند تا از شهر فرار کند و به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل او باشد. فیلم نانوا در مورد اهمیت خانواده و حفاظت از آن است. این فیلم نشان می‌دهد که حتی یک فرد معمولی نیز می‌تواند برای محافظت از عزیزانش، کارهای خارق‌العاده انجام دهد.فیلم نانوا یک فیلم اکشن و جنایی نسبتاً قابل قبول است. این فیلم دارای داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی است. بازی ران پرلمن در نقش جوزف، به عنوان یک نانوای مهربان و شجاع، بسیار خوب است. فیلم دارای صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی است که به خوبی کارگردانی شده‌اند.

◉ کارگردان: Jonathan Sobol
◉ ستارگان: Ron Perlman, Elias Koteas, Harvey Keitel

منبع ویدئو: فیلو

*️⃣ راهنمای پخش “نانوا / The Baker” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «نانوا / The Baker» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان نانوا / The Baker بر روی لینک اشاره نمایید …