سگهای نگهبان نیرومند و قوی / PAW Patrol: The Mighty Movie

  • درباره
  • گزارش ایراد

2023

◉ درباره: انیمیشن سگ‌های نگهبان: فیلم بزرگ 2023 داستان درمورد سقوط یک شهاب سنگی جادویی در شهر ماجراجویی، به سگ‌های نگهبان قدرت‌هایی فوق‌العاده‌ داده و آن‎ها را به سگ‌هایی قدرتمند و توانا تبدیل می‌کند اما…

انیمیشن سگ‌های نگهبان قدرتمند محصول سال 2023 کشور آمریکا و کانادا به کارگردانی کَل برونکر و نویسندگی داستان و فیلمنامه باب بارلن و کال برانکر که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه این اثر پویانمایی را نیز بر عهده داشته اند. این انیمیشن پنجمین تجربه کارگردانی کَل برونکر در زمینه تولید و ساخت این اثر پویانمایی می‌باشد، این کارگردان که فعالیت هنری خود را در این زمینه از سال 2009 نیز اغاز نموده است تا کنون انیمیشن‌های مهم و جذابی را کارگردانی نموده است که از مهمترین انها میشود به The Nut Job 2: Nutty by Nature 2017 نیز اشاره کرد.او پیش از این نیز قسمت‌های دیگری از سگ‌های نگهبان را با عنوان مختلف کارگردانی نموده است و جدیدترین و پنجمین فیلم خود را با عنوان PAW Patrol: The Mighty Movie در تاریخ 29 سپتامبر 2023 با بودجه بیش از 30 میلیون دلاری منتشر نمود که در سینماها با استقبال خوب تماشاگران نیز روبرو شد و توانست فروش فراتر از انتظار 170 میلیون دلاری را به دست آورد که با توجه به بودجه ساخت 30 میلیون دلاری، این 170 میلیون دلاری یک موفقیت تجاری بزرگ برای سازندگان این اثر سینمایی نیز محسوب میشود.

◉ کارگردان: Cal Brunker
◉ ستارگان: Mckenna Grace, Taraji P. Henson, Marsai Martin

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “سگهای نگهبان نیرومند و قوی / PAW Patrol: The Mighty Movie” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «سگهای نگهبان نیرومند و قوی / PAW Patrol: The Mighty Movie» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان سگهای نگهبان نیرومند و قوی / PAW Patrol: The Mighty Movie بر روی لینک اشاره نمایید …