جن زدگی در ونیز / A Haunting in Venice

  • درباره
  • گزارش ایراد

2023

◉ درباره: فیلم جن زدگی در ونیز 2023 در شهر ونیز و پس از جنگ جهانی دوم روایت شده و در مورد کارآگاه بلژیکی هرکول پوآرو است که اکنون بازنشسته شده و در انزوا زندگی می‌کند. در این میان پوآرو به یک جلسه احضار روح دعوت شده و با اکراه در آن شرکت می‌کند، اما زمانی که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، پوآرو بار دیگر برای کشف حقیقت وارد عمل شده و…

فیلم سینمایی و ترسناک جن‌ زدگی در ونیز محصول سال 2023 کشور‌های آمریکا و ایتالیا به کارگردانی کنت برانا و نویسندگی داستان و فیلمنامه مایکل گرین، این فیلم سینمایی و ترسناک بر اساس رمان مشهور و پر تیراژ جشن هالووین آگاتا کریستی که یکی از مشهور ترین نویسندگان ژانر معمایی و ترسناک به شمار می‌رود الهام گرفته شده است. این فیلم سینمایی که با سرمایه گذاری بیش از 60 میلیون دلاری توسط سه استدیو فیلمسازی به نام‌های 20th Century Studios و Kinberg Genre و Scott Free Productions به تولید و انتشار رسیده است در تاریخ 15 سپتامبر 2023 اکران خود را به صورت گسترده در بیش از 33 کشور آغاز نمود و در هفته ابتدایی و افتتاحیه اکران خود نیز توانست فروش 80 میلیون دلاری را نیز به دست آورد و با استقبال خوبی از سمت تماشاگران و منتقدین نیز روبرو شد و توانست با فروش موفق خود در هفته اول اکران در جدول 5 فیلم برتر باکس آفیس آمریکا نیز قرار گیرد. در فیلم سینمایی A Haunting in Venice 2023 هنرپیشگانی چون کلی رایلی، میشل یئو، کنت برانا، جیمی درنان، اما لرد، تینا فی، کایل آلن، کامیل کوتین، ریکاردو اسکامارسیو نقش‌های کلیدی این فیلم سینمایی را ایفا می‌نمایند.

◉ کارگردان: Kenneth Branagh
◉ ستارگان: Kenneth Branagh, Michelle Yeoh, Jamie Dornan

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “جن زدگی در ونیز / A Haunting in Venice” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «جن زدگی در ونیز / A Haunting in Venice» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان جن زدگی در ونیز / A Haunting in Venice بر روی لینک اشاره نمایید …