وینی د پو: خون و عسل / Winnie the Pooh: Blood and Honey

  • درباره
  • گزارش ایراد

2023

◉ درباره: پس از آنکه کریستوفر رابین برای دانشگاه رفتن آنها را ترک می‌کند، پو و پیگلت برای پیدا کردن منبع غذایی جدید دست به کشت و کشتاری عظیم می‌زنند.

وینی پو: خون و عسل (به انگلیسی: Winnie-the-Pooh: Blood and Honey) فیلمی اسلشر و مستقل به نویسندگی و کارگردانی ریس فریک-واترفیلد است که در آن امبر دوگ تورن، ماریا تیلور، دانیل رونالد، ناتاشا توسینی، می‌کلی، پائولا کویز، ناتاشا رز میلز، نیکولای لئون، کریگ دیوید داوست و کریس کوردل ایفای نقش می‌کنند. این فیلم که به عنوان بازگویی ترسناک از مجموعه‌کتاب‌های کودکانهٔ وینی د پو اثر آلن الکساندر میلن و ای. اچ. شپرد عمل می‌کند، به دو شخصیت انسان‌نمای «وینی د پو» و «پیگلت» می‌پردازد، که پس از بازگشت «کریستوفر رابین» بالغ از دانشگاه، اکنون به قاتلان زنجیره‌ای تشنهٔ خون تبدیل شده‌اند و یک وحشیگری مرگبار را آغاز می‌کنند.

توسعه این فیلم زمانی آغاز شد که نخستین کتاب وینی د پو در 1 ژانویه 2022 در ایالات متحده وارد مالکیت عمومی شد، به این معنی که شرکت والت دیزنی دیگر حقوق انحصاری فیلم را برای شخصیت‌هایی که برای نخستین بار در کتاب به تصویر کشیده بود، ندارد. این فیلم در 24 مهٔ 2022 اعلام شد و با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد، زیرا مفهوم آن دربرگیرنده شخصیتی است که به عنوان «نماد محبوب دوران کودکی» شهرت پیدا کرده‌است، و توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد. یک دورهٔ تصویربرداری ده‌روزه در جنگل اش‌داون در شرق ساسکس، انگلستان انجام شد که به عنوان الهام‌بخش «جنگل صد هکتاری» محیط داستان‌ها عمل می‌کند.

◉ کارگردان: Rhys Frake-Waterfield
◉ ستارگان: Nikolai Leon,Maria Taylor,Craig David Dowsett

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “وینی د پو: خون و عسل / Winnie the Pooh: Blood and Honey” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «وینی د پو: خون و عسل / Winnie the Pooh: Blood and Honey» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان وینی د پو: خون و عسل / Winnie the Pooh: Blood and Honey بر روی لینک اشاره نمایید …