منک / Mank

  • درباره
  • گزارش ایراد

2020

◉ درباره: داستان فیلم در دهه‌ی 1930 هالیوود روی می‌دهد و روزهای زندگی هرمان جی. منکویتس فیلمنامه‌نویس برنده‌ی اسکار شهروند کین (Citizen Kane) و نزاع‌های درونی و حرفه‌ای او برای به اتمام رساندن فیلمنامه‌ی این اثر کلاسیک به کارگردانی ارسن ولز را روایت می‌کند.
مانک (Mank) فیلم درام بیوگرافی آمریکایی است که در سال 2020 ساخته شد. فیلم دربارهٔ فیلمنامه‌نویس آمریکایی هرمن جی منکویتس و نوشتن فیلم نامه همشهری کین (1941) است. دیوید فینچر، منک را برپایه فیلمنامه پدر فقیدش جک فینچر کارگردانی کرد و تهیه‌کنندگی آن را چان چافین، داگلاس اوربانسکی و اریک راث برعهده گرفتند. در فیلم منک / Mank گری اولدمن، آماندا سایفرد، لی‌لی کالینز، آرلیس هوارد، تام پلفری، سام توگتون، فردیناند کینگزلی، تاپنس میدلتون، تام برک، جوزف کراس، جیمی مک شین، توبی لئونارد مور، مونیکا گاسمن و چارلز دنس بازی می‌کنند. جک، پدر دیوید فینچر، فیلمنامه را در دهه 1990 نوشت و دیوید در ابتدا قصد داشت پس از پایان ساخت فیلم بازی (1997)، آن را با حضور کوین اسپیسی و جودی فاستر فیلمبرداری کند. این برنامه هیچ‌گاه عملی نشد و جک در سال 2003 درگذشت. سرانجام، ساخت فیلم در ژوئیه 2019 رسماً اعلام شد و فیلمبرداری آن از نوامبر 2019 تا فوریه 2020 در حوالی لس آنجلس انجام شد. منک در 13 نوامبر سال 2020 در تعدادی از سینماها نمایش محدود داشت و پخش آن از 4 دسامبر سال 2020 از نتفلیکس آغاز شد. فیلم منک / Mank با بازخورد مثبت منتقدین روبرو شد. آنها کارگردانی، فیلمبرداری، ارزش‌های تولید و موسیقی و همچنین بازی‌های اولدمن و سیفرید را ستودند.
◉ کارگردان: David Fincher
◉ ستارگان: Gary Oldman, Amanda Seyfried, Lily Collins

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “منک / Mank” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «منک / Mank» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان منک / Mank بر روی لینک اشاره نمایید …