روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks

  • درباره
  • گزارش ایراد

2020

روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks

◉ درباره: لورا و دین زن و شوهری هستند که در منهتن زندگی می‌کنند و دو دختر کوچک به نام‌های مایا و تئو دارند. لورا رمان‌نویسی است که به نظر می‌رسد در تلاش برای به پایان رساندن آخرین کتاب خود در یک نابسامانی گیر افتاده است. در همین حال، دین یک کارآفرین موفق در یک استارت‌آپ در حال رشد در زمینه فناوری است که توسط همکاران جوان و جذاب احاطه شده است و اغلب لورا را مسئول دخترانشان می‌گذارد. یک شب، پس از رسیدن به خانه از یکی از سفرهای کاری مکرر خود، دین به رختخواب می‌رود و شروع به بوسیدن پرشور لورا می‌کند. با این حال، هنگامی که او صدای او را تشخیص داد، ناگهان می‌ایستد و به خواب می‌رود، که باعث سردرگمی لورا شد. روز بعد، لورا کیف لوازم بهداشتی یک زن را در چمدان دین پیدا می‌کند. او بعداً توضیح می‌دهد که متعلق به همکار تجاری‌اش، فیونا است و او پیشنهاد کرد آن را در چمدانش حمل کند، زیرا او نمی‌توانست آن را در چمدانش قرار دهد ..
روی صخره‌ها (به انگلیسی: On the Rocks ) یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال 2020به نویسندگی و کارگردانی سوفیا کاپولا است. این داستان پدر و دختری ( بیل موری و رشیدا جونز ) را دنبال می‌کند که در مورد وفاداریهمسرش ( مارلون وینز ) مشکوک هستند. این اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم نیویورک در تاریخ 22 سپتامبر 2020 انجامدر 2 اکتبر 2020 به صورت محدود توسط A24 اکران شد و پس از آن در 23 اکتبر 2020 توسط Apple TV+ پخش دیجیتال پخش شد . فیلم روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که آن را سبک تر از فیلم‌های قبلی کاپولا دانستند و عملکرد موری را تحسین کردند.
◉ کارگردان: Sofia Coppola
◉ ستارگان: Bill Murray, Rashida Jones, Marlon Wayans

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
تگهای سئو: دانلود رایگان روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، پخش آنلاین روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، تماشای رایگان روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، ویدیوی فیلم روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks نسخه بدون سانسور شده ، روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks با زیرنویس چسبیده ، روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks با دوبله فارسی و زبان اصلی ، روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks با کیفیت hd اچ دی ، روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks با کیفیت خوب عالی ، روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks کم حجم مخصوص موبایل ، دانلود سریع روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت ، لینک دانلود روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، فیلم روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ورژن قدیمی و جدید سال ، تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، در اتوبوس و مسافرت ، پیش نمایش تریلر آنونس روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks ، نمایش خانگی ، دیدن روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks در اوقات فراغت ، دیجی مویز ، هکس دانلود ، پیشتاز مووی ، نماوا ، فیلیمو ایرانسل ، فام همراه اول ، گپ فیلم رایتل ، اسنپ ، نماشا ، آپارات ، نیم بها ، دوستیها ، ویپو فیلم ، بلبل جان ، نت فلیکس ، هستی دی ال ، موبو مووی ، آپ مدیا ، آپ تیوی ، فیلم تو مووی ، تاپ مدیا ، مووینه ، ۳۰نما ، نیکی دیلی ، فیلمباز ، بدون نیاز به عضویت ، آن استریم ، آنستریم ، پلیر
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان روی صخره ها (نوشیدنی با یخ) / On the Rocks بر روی لینک اشاره نمایید …