هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight

  • درباره
  • گزارش ایراد

2015

◉ درباره: داستان فیلم حدود هشت سال پس از جنگ‌‌های داخلی آمریکا و در ایالت برفی وایومینگ رخ می‌دهد. جان راث یک جایزه‌ بگیر معروف است که یک فراری همراه خود دارد. او در راه به یک سرباز سابق ارتش و کلانتر جدید شهر برخورد می‌کند. آن‌‌ها بر اثر طوفان راه خود را گم می‌کنند و هنگامی که برای اقامت در جایی توقف می‌کنند ، اتفاقات غیرمنتظره‌ای برایشان می‌افتد و…
فیلم هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight) عنوان فیلمی ضد وسترن و معمایی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو است. در فیلم هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight بازیگرانی همچون ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، والتون گوگینس، دمیان بیچیر، تیم راث و مایکل مدسن ایفای نقش می‌کنند. در فیلم هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight انیو موریکونه، آهنگساز شهیر ایتالیایی، برای چهارمین بار برای فیلمی از تارانتینو موسیقی ساخته است.
داستان فیلم در دوران پسا-جنگ داخلی آمریکا می‌گذرد. زمانی که جنگ و جدل‌های نژادی کماکان وجود داشتند و داستان هشت فرد را تعریف می‌کند که در طی اتفاقاتی مجبور می‌شوند برای مدتی در یک مهمانسرا در کنار هم بمانند که این مسئله باعث به وجود آمدن اتفاقات بسیار جالبی بین آن‌ها می‌شود.
فیلمبرداری هشت نفرت‌انگیز از 8 دسامبر 2014 در تلیوراید، کلرادو آغاز شد. فیلم هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight در 24 دسامبر 2015 توسط رودشو به صورت فیلم 70 میلی‌متری به نمایش درآمد و سپس توسط واینستین کمپانی در 25 دسامبر 2015 در ایالات متحده اکران شد و مورد اقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.فیلم در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در سه رشته نامزد اسکار بود که در نهایت موفق شد جایزه اسکار بهترین موسیقی را برای انیو موریکونه بدست آورد.فیلم هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight در هفتاد و سومین دوره جوایز گلدن گلوب هم برنده جایزه بهترین موسیقی متن شد.
◉ کارگردان: Quentin Tarantino
◉ ستارگان: Samuel L. Jackson, Kurt Russell, Jennifer Jason Leigh

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان هشت نفرت انگیز / The Hateful Eight بر روی لینک اشاره نمایید …