لبه فردا / Edge Of Tomorrow

  • درباره
  • گزارش ایراد

2014

◉ درباره: داستان فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow دربارهٔ افسری نظامی به نام ویل کیج (با بازی تام کروز) است که در آینده‌ای نزدیک پس از کشته شدن در جنگی علیه بیگانگان، بار دیگر زنده می‌شود و به موقعیت قبلی خود بازمی‌گردد، این امر باعث می‌شود تا او با هر بار کشته شدن توانایی خود را نیز افزایش داده تا حتی بتواند به گونه‌ای سرنوشت خود را تغییر دهد.
لبهٔ فردا (به انگلیسی: Edge of Tomorrow) فیلمی آمریکایی در ژانر علمی تخیلی با بازی هنرمندانی همچون تام کروز و امیلی بلانت و محصول 2014 می‌باشد. فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow به کارگردانی داگ لیمان و اقتباسی از رمان ژاپنی فقط باید بکشی از هیروشی ساکورازاکا می‌باشد. تمامی حقوق این انیمه در اواخر سال 2009 به صورت فیلم‌نامه ویژه به استودیو برادران وارنر فروخته شد و ویلیج رودشو پیکچرز هم به تهیه‌کنندگی فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow به برادران وارنر اضافه شد. استودیو ساخت فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow را با مشارکت 3 آرتز، ویز مدیا ناشر رمان و شرکت تولید استرالیایی رودشو شروع کرد. در اواخر سال 2012 فیلمبرداری در استودیو لیوسدن برادران وارنر واقع در حومه لندن آغاز و حتی برخی صحنه‌ها در میدان ترافالگار هم فیلم گرفته شد. برای جلوه‌های ویژه فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow از نه شرکت کمک گرفته شد. فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow در تعطیلات آخر هفته 30 مه 2014 در 28 کشور شامل بریتانیا، برزیل، آلمان، اسپانیا و اندونزی اکران شد. علاوه بر آن در تعطیلات آخر هفته 6 ژوئن 2014 فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow در مناطق دیگری مانند آمریکا شمالی (ایالات متحده آمریکا و کانادا)، استرالیا، چین و روسیه به روی پرده‌های سینما آمد. فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow بیش از 370 میلیون دلار در اکران جهانی فروش داشت و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. تام کروز که به کارهای نمایشی خود در فیلم‌هایش مشهور است، در فیلم لبه فردا / Edge Of Tomorrow نیز به همراه امیلی بلانت با پوشیدن لباس‌های فلزی به ایفای نقش می‌پردازند.
◉ کارگردان: Doug Liman
◉ ستارگان: Tom Cruise, Emily Blunt, Brendan Gleeson

منبع ویدئو: آپارات

*️⃣ راهنمای پخش “لبه فردا / Edge Of Tomorrow” در تماشاخانه و مدیاکلاب لیلیت

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ ویدیوها از سایت‌های اشتراک ویدیوی داخلی بصورت رایگان اشتراک‌گذاری گردیده است، که نام منبع آن در پایین توضیحات درج گردیده است. بنابراین محاسبه میزان ترافیک مصرفی اینترنت، طبق مصرف «سایت منبع» محاسبه می‌شود و پلتفرم لیلیت هیچگونه نقش و دخالتی در نحوه محاسبه آن نداشته و متعاقباً هیچگونه سود و منفعتی از آن کسب نمی‌کند.

3️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

4️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

◉ قابل توجه کاربران گرامی:

«از طریق این بخش می‌توانید خرابی ویدیو و یا مشکل‌دار بودن آن را به ما اطلاع دهید»

■ تمامی ویدئوهای قرارگرفته شده در این پلتفرم بصورت بازنشر و اشتراک‌گذاری از سایت‌های مجاز و رایگان اشتراک ویدئو نظیر: آپارات – نماشا – دالفک – نمایش – میهن ویدئو – ویدانه – تماشا – تلوبیون – ام‌پی‌فور – اینما و… بصورت رایگان اشتراک‌گذاری شده است و منبع هر ویدئو در انتهای توضیحات آن درج گردیده است.

■ باتوجه به این مهم که ویدئوهای قرارگرفته شده بصورت اشتراک‌گذاری از سایت‌های دیگر می‌باشند، پلتفرم لیلیت هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای ویدئوها نداشته و ندارد، بنابراین در صورت وجود هرگونه اشکال نامتعارف محتوایی در ویدئوها، مسئولیت آن برعهده سایت منبع می‌باشد که ابتدا آن ویدئو را جهت بازنشر و اشتراک‌گذاری عموم قرار داده است.

■ درصورت خرابی و ایراد در پخش ویدئوی «لبه فردا / Edge Of Tomorrow» و یا مشاهدهٔ هرگونه صحنه غیراخلاقی و مشکل محتوایی، می‌توانید از طریق «فرم ارسال گزارش» به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت گزارشتان موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.
نکته: درصورت وجود صحنه مشکل محتوایی، حتماً میبایست دقیقه و ثانیه موردنظرتان را در گزارش خود ذکر و اعلام نمائید، تا در اسرع وقت کارشناسان محتوایی بتوانند گزارشتان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهند.

~ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم

فرم ارسال گزارش
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان لبه فردا / Edge Of Tomorrow بر روی لینک اشاره نمایید …