چطور باید از کوسن‌ها در طراحی دکوراسیون استفاده کنیم؟

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

چطور باید از کوسن‌ها در طراحی دکوراسیون استفاده کنیم؟
کوسن‌ها نباید خیلی خسته کننده و یکنواخت و با طرحها و شکل‌های قدیمی و از مد افتاده باشند.. با استفاده از طرحهایی خلاقانه برای کوسن‌ها حال و هوایی شاد و مفرح به دکور خانه تان ببخشید. کوسن‌ها نه تنها رنگ‌ها و طرحهای مختلفی دارند بلکه با شکل‌ها و فرمهای مختلف تاثیر بسیار زیادی در دکور خانه تان دارند.
تنوع شکل کوسن‌ها بسیار زیاد است. کوسنها تنها گرد و چهارگوش و لوله‌ای نیستند. کوسن می‌تواند شکل قلب، ستاره یا سه گوش یا لوزی و در هر سایزهای متفاوت داشته باشد .

رنگ کوسن
هر کوسنی طنین و آهنگ خاص خود را دارد. اگر چه کوسن جز لوازم تزیینی صمیمانه و خودمانی است اما می‌تواند به دکور خانه تان عمق و جلوه‌ای پرداخت شده ببخشد. می‌توانید از ترکیب رنگ طراحی اتاقتان رنگی را انتخاب کنید. از تن تیره تری از این رنگ کوسنی تهیه کرده و بدین وسیله به فضای داخلی خانه تان عمق بیشتری ببخشید. هم چنین می‌توانبد با کنتراست بازی کرده و کوسن را از رنگ روشن مخالف ترکیب رنگ دکور انتخاب نمایید. کوسن‌ها زمینه خوبی برای بازی با رنگ‌ها هستند.

تزیین رویه کوسن
رویه کوسن‌های تزیینی را می‌توان با استفاده از منجوق، سنگ، گل یا پولک تزیین کرد. بهتر است کوسن‌های منجوق دوزی شده را برای تزیین جاهایی چون تختخواب که حداقل وقت را در آن سپری می‌کنید بگذارید چرا که این نوع کوسنها به دلیل تزییناتشان خیلی راحت نیستند. کوسن‌هایی که پارچه‌های لطیف و نرم و خوشایندی دارند را در اتاق‌های نشیمن و یا دیگر اتاق‌های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار دهید.

شکل کوسن
تنوع شکل کوسنها بسیار زیاد است. کوسنها تنها گرد و چهارگوش و لوله‌ای نیستند. کوسن می‌تواند شکل قلب، ستاره یا سه گوش یا لوزی و در هر سایزهای متفاوت داشته باشد. مرسوم است که تختخواب را با کوسنهایی تزیینی در شکل‌ها و سایزهای متفاوت تزیین کرد .
از تجربه کردن هراسی به دل راه ندهید و اگر شکل مورد دلخواهتان را پیدا نکردید خودتان اقدام به درست کردن کوسنی با شکل‌های مورد علاقه تان نمایید.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود