دکوراسیون مدرن اتاق تیره پرانرژی با قفسه‌های دیواری و تختخواب چرخ‌دار مناسب پسرها

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

دکوراسیون مدرن اتاق تیره پرانرژی با قفسه‌های دیواری و تختخواب چرخ‌دار مناسب پسرها
دکوراسیون مدرن اتاق نوجوان با رنگ‌های پرانرژی سبز و نارنجی دارای قفسه‌های دیواری و تخت خواب چرخ دار مناسب پسر نوجوان، این را خوب می‌دانیم که هر کودکی دارای دنیایی خیالی است و از لحاظ علمی نیز ثابت شده است که کودکان در سنین کمتر از 7 سال دنیا را آنگونه که دلشان می‌خواهد باشد تجسم می‌کنند نه آنگونه که در واقع است ؛ با توجه به این موضوع در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک و یا حتی نوجوان خود به او این اجازه را دهیم که در فضایی شبانه روز خود را سپری کند که به دنیای خیالی اش نزدیک باشد و این حس را در او به وجود آورد که در خصوصی‌ترین فضای شخصی خود بازتابی از علایق و رویاهای خود را داراست .
به کارگیری المان‌های کوچک اما تاثیر گذار و متناسب با علایق و دنیای کودک و نوجوان در دکوراسیون داخلی در عین سادگی و کوچکی انرژی خاصی را به جای جای فضا می‌دهد و تاثیر ژرفی بر روح فضا می‌گذارد.

امروزه در طراحی‌های مدرن دکوراسیون داخلی رعایت تناسبات و هم نشینی رنگی از اصلی‌ترین مسائل است. با انتخاب رنگ‌هایی که ترکیبات زیبا و متناسب با ردهٔ سنی کاربر فضا به وجود می‌آورند , یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جاذبهٔ بصری فضای داخلی را تایین می‌کنیم.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت