• مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

دکوراسیون و چیدمان اتاق کارمندان
اتاق کارمندان باید به نحوی طراحی گردد که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد و آزادی نسبی هر کارمند به خطر نیفتد و فعالیت هر شخص موجب مزاحمت برای دیگر کارکنان نگردد.

فضای کاربردی و استاندارد، فضایی است که تمام نیازهای اشخاص حاضر در آن فضا را تامین سازد و متناسب با نوع کاربری باشد.

در طراحی دکوراسیون‌های اداری اتاق کارکنان نیز باید متناسب با کاربری آن باشد، به عنوان مثال نوع طراحی اتاق کارمندان مختص فعالیت‌های مهندسی با یک وکیل متفاوت است و باید با توجه به نوع فعالیت به جزئیات طرح مورد نظر پرداخته شود .

اگر اتاق کارکنان به صورتی عمومی طراحی شده باشد می‌بایستی، تنها کارمندانی که حوزه فعالیتشان با هم در ارتباط است و یا کار مشترکی را انجام می‌دهند در آن فضا اسکان پیدا کنند.

در اتاق کارکنان میزها باید به نحوی در کنار هم قرار گیرند که باعث مزاحمت برای یکدیگر نشوند و هر فرد حریم خصوصی معینی داشته باشد.

امروزه با استفاده از پارتیشن و پانل‌های جداکننده بین میزها حریم شخصی کارمندان حفظ شده و مانع از اختلال در عملکرد می‌گردد.

همچنین این سیستم برای به اشتراک گذاری اطلاعات و تجهیزات بسیار مناسب است و نسبت به دیوارهای قطور حجم کمتری را اشغال می‌کند.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت