انستیتو ملی بازی‌سازی

National Institute of Recreation

انستیتو ملی بازی‌سازی
تهران/ میدان هفت تیر/ خ مفتح شمالی/ خ گلزار غربی/ نبش زیرک‌زاده

 درباره/معرفی:

انستیتو ملّی بازیسازی توسط بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای، به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای تاسیس شده است.
انستیتو ملّی بازیسازی دارای سه دپارتمان فنی، هنری و طراحی بازی است و در هر سه حوزه با طراحی برنامه‌های آموزشی مدون و برگرفته از متون برتر و کاربردی روز دنیا و با استفاده از اساتید خبره و آزموده، دوره‌های پیوسته‌ای را برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز صنعت بازیسازی برگزار می‌کند.
علاوه بر این با توجه به این‌که بازیهای رایانه‌ای جدا از سایر شاخه‌های علوم و هنرهای دیجیتال نیست، انستیتو ملی بازی سازی، دوره‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهای مختلفی را در زمینه‌های مرتبط با علوم و هنرهای دیجیتال برگزار مینماید.
در انستیتو ملّی بازی‌سازی سرشناس‌ترین بازی‌سازان و اساتید بازی‌سازی و هنری‌های دیجیتال کار تدریس و راهنمایی دانش پژوهان را برعهده دارند.

خدمات:
فعالیت اصلی انستیتو بر آموزش در سه شاخه هنر در بازی، برنامه‌نویسی بازی و طراحی بازی متمرکز است. سه دپارتمان مستقل مسئولیت برنامه ریزی و آموزش آنان را عهده‌دار هستند. هماهنگی‌های لازم بین دپارتمان‌ها جهت ارتقاع سطح کیفی و به‌روز بودن آموزش‌ها با توجه به تغییراتی که دردنیای هنر و صنعت بازی‌سازی رخ می‌دهد از طریق شورای آموزشی انستیتو اعمال می‌شود.

• آدرس:
تهران/ میدان هفت تیر/ خ مفتح شمالی/ خ گلزار غربی/ نبش زیرک‌زاده
کد پستی: 1575745311

• تلفن:
02188305902
02188305903
02188305904
02188305905

• وبسایت:
irangdi.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت