حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

Islamic Propaganda Organization Art Field

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
تهران/ ابتدای خیابان سمیه/ خیابان حافظ

 درباره/معرفی:

یکی از نام‌هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد. این موسسه دارای سوابق موفق و درخشان در عرصه فرهنگ و هنر ایران می‌باشد که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشور است که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه پوشش‌های حمایتی در قالب طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی و هنری با محوریت دین و ارزش‌های مذهبی در تلاش است تا ضمن انجام وظایف اصلی خود طیف وسیعی از اقشار اجتماع اعم از هنرمندان، جوانان، علاقه‌مندان و افراد دارای استعداد را حمایت و پشتیبانی نماید.
این موسسه با برگزاری جلسات گروهی، با شرکت علاقه‌مندان رشته‌های مختلف و نیز با برگزاری مسابقات و شب‌های شعر، مسابقات طراحی و نقاشی فراخوان برای مقالات ارزشمند در زمینه‌های گوناگون تلاش می‌نماید تا علاوه بر معرفی مجامع سالم و هدفمند برای حضور فعال هنرمندان و جوانان و سایر علاقه‌مندان تلاش می‌کند تا گامی موثر در راستای تامین خدمات اجتماعی و فرهنگی بردارد.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر فعالیت‌هایی که تاکنون عنوان شد سال‌های طولانی است که با فعالیت‌ مستمر در امر آموزش عالی، آموزش‌های آزاد و آموزش‌های خاص در قالب دوره‌های کوتاه مدت و میان مدت نیز گام‌های موثری را در جهت اعتلای سطح علمی و ارتقا معلومات هنری در میان علاقه‌مندان و در نهایت سطح کشور بردارد.

• آدرس:
تهران/ ابتدای خیابان سمیه/ خیابان حافظ

• تلفن:
021-88892001

• وبسایت:
hozehonari.com

• ایمیل:

• اینستاگرام:
hozehonari_ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

نمایش ویدیو

موقعیت نقشه

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت