سارینا فرهادی

 تخصص/مهارت:

بازیگر

 معرفی/ بیوگرافی:

سارینا فرهادی (به انگلیسی: Sarina Farhadi) هنرمند، متولد 1376 در اصفهان است.

سارینا فرهادی دختر اصغر فرهادی (کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده) و پریسا بخت‌آور (کارگردان) می‌باشد. او که نقشی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» ایفا کرد، از افتخاراتش می‌توان به نامزد بهترین بازیگر زن مکمل در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و برنده جایزه خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین اشاره کرد.

خانم سارینا فرهادی نخستین بار 4 ساله بود که در سریال پشت کنکوریها نقش دختر رامین ناصر نصیر و سحر ولدبیگی را بازی کرد. وقتی کلاس اول دبستان بود، در نقش دختر کوچک پانته آ بهرام در فیلم «چهارشنبه سوری» مقابل دوربین رفت و در «دایره زنگی» هم دختر مهران مدیری و نگار فروزنده بود؛ نقشهایی که حضورش در آن‌ها را می‌شود به پای پدر و مادر کارگردانش گذاشت و آن قدر کوچک بود که، همین که نقش خودش را به عنوان دختر کم سن و سالی بازی کند، کفایت می‌کرد. اما چهارمین حضورش را نمی‌توان ادامه نقشهای گذشته اش دانست، شخصیت «ترمه» حضور صرف یک دختر در حال بلوغ نبود و با توجه به جایگاهی که در داستان و فیلم دارد، نیاز به تلاش و تفکر بازیگراش داشت.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت