میترا استاد

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

میترا استاد (به انگلیسی: Mirta Ostad) هنرمند ایرانی، متولد 1362 در اسلام آباد غرب در کرمانشاه و درگذشت 7 خرداد 1398 در تهران بود.

خانم میترا استاد ، همسر دوم دکتر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران بود که توسط وی در آپارتمانش به قتل رسید.

نام پدرش کاکا برار استاد تنبور بود، ازدواج این زوج در اردیبهشت 97 به شدت جنجالی شد.

در انتخابات شورای شهر دوره پنج اسلامشهر تهران نامزد شد اما رای نیاورد ، تجربه دو بازیگری در فیلم واران در صدا و سیمای کرمانشاه و فیلم دختر شاه پریون را دارد. او سال 1396 در جشنواره تولیدات مرکز استانها مورد تقدیر قرار گرفته بود.

در خرداد 98 خبر قتل وی به ضرب گلوله منتشر شده است. خبر از آنجا خیلی داغ می شود که ایشان یک روز قبل با یکی از روزنامه نگاران جناح اصلاح طلب تماس گرفته و درخواست مصاحبه برای روز سه شنبه (دقیقاً روز قتلش) کرده بود.

آبان 1397 بود که چند عکس خصوصی از محمد علی نجفی و یک دختر جوان پخش می شود ، ساعاتی بعد مشخص شد ایشان میترا استاد می باشد.میترا استاد از همسر سابق خود یک فرزند پسر 13 ساله دارد.

در 7 خرداد 98 روز سه شنبه خبر رسید میترا استاد (نجفی) در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد طبقه 7 برج آرمیتا در تهران به قتل رسیده است.

وی در حالی که در حال استحمام بود با شلیک دو گلوله از پای درآمده است ، گفته می شود در بازبینی فیلم‌های آسانسور برج ، نجفی شهرداری سابق دیده شده است.

عصر روز قتل ، محمد علی نجفی شهردار سابق تهران با معرفی خود به کلانتری به قتل همسرش میترا اعتراف کرد ، او انگیزه قتل را اختلافات عنوان کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
mitra__ostad

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت