الناز حبیبی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

الناز حبیبی (به انگلیسی: Elnaz Habibi) هنرمند ، زاده 21 اَمرداد 1367، تهران است.

زندگی‌نامه
الناز حبیبی در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال 1376 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای 3 فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در 3 فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است. تا کنون چندین تئاتر را بر روی صحنه بازی کرده‌است که به مهمترین نقش ایشان در تئاتر می‌شود به نمایش سلول‌های حروم… اشاره کرد در ابن نمایش با مهدی ساکی و آرش اشاداد هم بازی بود. الناز حبیبی به دلیل اینکه فرزند آخر خانواده بوده‌است و مادرش توجه خاصی به او داشته‌است بعد از اینکه مادر را از دست می‌دهد به شدت ضربه می‌بیند. این ضربه روحی آنقدر برای الناز حبیبی سنگین بوده‌است که به مدت 4 سال خانه نشین شده‌است. او در مدت این سال‌ها درس خواندن، کلاس رفتن و کارهای هنری را در به‌طور کامل کنار گذاشته‌است. بعد از گذشت این مدت با کمک خانواده اش این دوره غم و افسردگی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به زندگی بر می‌گردد.

خانم الناز حبیبی دانشجوی رشته تدوین و متاهل است. کارش را از پنجم دبستان با تئاتر شروع کرده و در نخستین کار جدی‌اش در تئاتر، برنده جایزه دوم زن تئاتر شده است و سپس با مستندی به کارگردانی محمدرضا شریفی برای اولین بار جلوی دوربین می‌رود. بعد از این کار چند وقتی در کانون پرورش کودکان کارهای نمایشی انجام داده تا اینکه آقای سعید سلطانی برای 3 تا از فیلم‌هایش او را انتخاب کرده و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال می‌کند. الناز حبیبی تا کنون در سریال‌هایی چون: روزگار قریب (1386)، فاصله‌ها (1389)، پنج کیلومتر تا بهشت (1390)، سی امین روز (1390)، تا ثریا (1390)، لبه آتش (1390)، فراموشی (1391)، به خاطر مونا (1391)، دودکش (1392) و فیلم‌های سینمایی فصل باران‌های موسمی (1388) و پیتزا مخلوط (1389) به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج
الناز حبیبی بیش از دو سالی است که با همسرم مهدی صاحب الزمانی پیوند زناشویی بسته اند. همسرش سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری الناز حبیبی هم به گونه‌ای است که نمی‌تواند به واسطه شغلش از ایران برود به همین خاطر او و همسرش از وقت‌های بیکاری شان استفاده می‌کنند و به همدیگر سر می‌زنند.

• اینستاگرام:
elnazhabibi67

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت