مونا غمخوار

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

مونا غمخوار (به انگلیسی: Mona Ghamkhar) هنرمند ایرانی، متولد 8 شهریور 1366 در تهران است.

خانم مونا غمخوار از جمله هنرمندانی است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شد.

مونا غمخوار فارغ التحصیل لیسانس رشته کسب و کار است از کودکی وارد عرصه بازیگری شد ، بعدها در تئاتر ، تلویزیون و سینما تجربه‌های زیادی بدست آورد .
او در خانواده ای هنری به دنیا آمده و پدرش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بوده است. محمدحسن غمخوار متولد 5 فروردین 1330 پدر مونا غمخوار بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون در 20 فروردین 96 به دلیل بیماری کبد در منزل خود درگذشت.

این بازیگر که سال ها در تلویزیون حضوری نداشت ، در سریال هایی چون «دزدان مادربزرگ» ، «لبخند سوم» و… به ایفای نقش پرداخته بود.

دزدان مادربزرگ نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» است که در سال 1375-1374 تولید و از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

وی در سال‌های اخیر در تئاترهای آزاد مشغول به فعالیت بود.

مونا غمخوار فعالیت هنری اش از سال 1370 وقتی 4 ساله بود با حمایت خواهر بازیگرش مهناز غمخوار از روی صحنه تئاتر شروع شد و در سال 1371 با سریال خاله سارا بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرد و در سال 1374 در 8 سالگی با فیلم دشمن بازیگری در سینما را نیز تجربه کرد.

بعد از دوران طلایی بازیگری تا جوانی کم کم از این عرصه فاصله گرفت ، اما او در سال 94 با سریال یادداشت‌های یک زن خانه دار برای شبکه پنج به عرصه بازیگری بازگشت.

مونا غمخوار در شهریور 97 در سن 31 سالگی با فرید یوسف پور کارگردان تئاتر ازدواج کرد ، آشنایی این دو از همکاری با تئاتر شروع شد و به ازدواج ختم شد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در imdb

• اینستاگرام:
monaghamkhar

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود