ستاره اسکندری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تاتر، سینما و تلویزیون

 معرفی/ بیوگرافی:

ستاره اسکندری (به انگلیسی: Setareh Eskandari) هنرمند، زاده 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه است.

ستاره اسکندری فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال 1375 بود. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلوزیونی است که آنرا از سال 1373 شروع کرده، مخصوصا مجموعه “نرگس” که بعد از فوت “پوپک گلدره” نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تاتر فجر 1379 برای بازی در نمایش “سعادت لزران مردمان تیره روز” شده است. او همچنین دو خواهر هنرمند به نامهای لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد.

زندگی و حرفه
خانم ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر کار در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال 1375 بود. او دو خواهر هنرمند به نام‌های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است و او برادر عکاسی به اسم سیامک اسکندری دارد.

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت