دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی

Faculty of Art and Architecture, Islamic Azad University

❂ هنرگردی❂ هنر و فرهنگ❂ دانشنامه انجمن‌ها و مراکز رسمی فرهنگی هنری ایراندانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی

دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی
تهران/ خیابان فلسطین شمالی/

 درباره/معرفی:

دانشکده هنر و معماری از سال 1368 بصورت مستقل درساختمان هنر واقع در چهار راه ولیعصر شروع به فعالیت نمود. در سال 1376 به مجتمع ولیعصر(عج ) بلوک C منتقل گردید و در سال 1378 به ساختمان فلسطین نقل مکان نمود و از آن سال تاکنون، کلاسهای این دانشکده در این محل به انضمام ساختمانهای تابعه (اسکو و البرز ) تشکیل می‌شود. در حال حاضر پس از گذشت23 سال دارای تعداد4938 دانشجوی فعال در مقطع کارشناسی و تعداد2854نفردانشجوی فعال در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد62 نفر دانشجوی فعال در مقطع دکتری می‌باشد و نیز تعداد 364 نفر استاد عضو هیات علمی و مدعو در این دانشکده مشغول به تدریس می‌باشند. دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در مقطع کارشناسی رشته و گرایشهای ارتباط تصویری عمومی، طراحی صنعتی، عکاس، مهندسی معماری، موسیقی، نقاشی عمومی، نمایش ( ادبیات نمایشی، بازیگری، صحنه آرایی و کارگردانی ) و در مقطع کارشناسی ارشد رشته و گرایشهای ادبیات نمایشی، ارتباط تصویری، پژوهش هنر، تصویر سازی، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی منطقه‌ای، طراحی صنعتی، کارگردانی نمایش، مرمت بناء و احیای بافتهای تاریخی، مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی، معماری و نقاشی را دارا می‌باشد .
در اختتامیه بخش هنری بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور که در تاریخ 23 آبان ماه 93 به میزبانی دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار گردید آقای مهدی ملکی علیایی دانشجوی دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی موفق به کسب رتبه دوم ملی در رشته نمایشنامه نویسی در بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور گردید .

• آدرس:
تهران/ خیابان فلسطین شمالی/ تقاطع خیابان انقلاب دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی

• تلفن:
021-66460030
021-66461463-4

• وبسایت:
art.iauctb.ac.ir

• ایمیل:
art-lab@iauctb.ac.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت